Mode & Beauty alle pijlers

Wel of niet kopen

16-04-2018 17:42 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal.

Ik ben verliefd, verliefd op een jurk wel te verstaan. Ik heb hem gepast in de winkel, en de jurk staat prachtig. Maar toen zag ik het prijs kaartje oeps hier ga ik wel even heel wat nachtjes over slapen. Dat was mijn eerste gedachte.
Inmiddels ben ik wat nachtjes verder, de jurk vind ik nog steeds heel erg mooi maar de prijs niet. Dus sja ik sta in dubio. Ik zou kunnen wachten tot de sale. Maar als die er dan niet meer is dan baal ik serieus.

Dus sja doen of niet doen. https://www.vantilburgonline.nl/dames/d ... Z8QAvD_BwE
nee, niet doen. Te duur voor deze jurk.
Laat forummers meezoeken naar een vergelijkbaar doch goedkoper exemplaar?
Zelf niet bedreven met zoeken, enkele anderen beheersen die kunst wel heel goed.
Op zoek gaan op pakweg Zalando naar een gelijkaardige jurk maar wel aan de helft minder qua prijs?
Vind 'm heel saai voor dat bedrag.
Star² schreef:
16-04-2018 17:46
Vind 'm heel saai voor dat bedrag.
Ik ook.
Leuke jurk, maar ik zou geen 160 euro neerleggen voor polyester.
De jurk is de prijs niet waard.

Er zijn zoveel van dat soort jurken voor een veel schappelijker prijsje en betere stof, dus ik zou zeggen, zoek nog even verder, dan vind je vast iets van je gading.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het om een jurk van minstens de dubbele prijs ging.
En eerlijk gezegd betaal ik ook liever minder.
Maar:
Je vindt hem nog steeds mooi.
Moet je er een boterham minder door eten?Zo ja heb je dat er voor over?
Dan gewoon doen.
Oja, heb je er schoenen bij? anders heb je daar ook nog budget voor nodig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hij is bijna op dus de keuze is al voor je gemaakt zie ik ;-). Als de stof mooi is kan het het geld wel waard zijn.
Ik heb 1 eenvoudig uitziend jurkje van cora kemperman al bijna 20 jaar en hij blijft mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem eruit zien als een Hema jurk, dat is geen compliment
Als de jurk nou iets speciaals had okee maar dit is gewoon een basic simpele jurk die je naar mijn idee ook wel bij de goedkopere ketens kan vinden. Ik zou het er niet aan uitgeven.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-04-2018 17:46
Vind 'm heel saai voor dat bedrag.
Ik ook. Een prima jurkje hoor, zo voor alledag. Op te fleuren met leuke sieraden, een sjaal of bijzondere schoenen. Niets mis mee. Maar no way dat ik hier 160,- voor zou betalen.
Wat maakt je zo verliefd op deze jurk?
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
16-04-2018 17:51
Wat maakt je zo verliefd op deze jurk?
In het echt is de kleur heel erg mooi, ik vul de jurk ook wat meer op door het model, waardoor die heel anders oogt.
Daarnaast trekt de jurk mij in proportie, ik ben vrij klein, brede heupen en heb een buikje.
Doordat de bovenkant wat voller is maar nog wel een taille heeft is de pasvorm heel erg mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ertha schreef:
16-04-2018 17:47
Leuke jurk, maar ik zou geen 160 euro neerleggen voor polyester.
Ook modal en rayon. Ik heb zelf die mening lang gehad, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn mening heb herzien. Er bestaan tegenwoordig ook echt mooi vallende synthetische stoffen. Zélfs polyester kán mooi zijn. Het punt is alleen dat je dat online niet kunt beoordelen.
Alle reacties Link kopieren
Love_star schreef:
16-04-2018 17:54
In het echt is de kleur heel erg mooi, ik vul de jurk ook wat meer op door het model, waardoor die heel anders oogt.
Daarnaast trekt de jurk mij in proportie, ik ben vrij klein, brede heupen en heb een buikje.
Doordat de bovenkant wat voller is maar nog wel een taille heeft is de pasvorm heel erg mooi.
Klaar! Dan doen! Als jij dankzij een kledingstuk opeens extra blij bent met je lichaam, dan moet je het gewoon kopen.
Love_star schreef:
16-04-2018 17:54
In het echt is de kleur heel erg mooi, ik vul de jurk ook wat meer op door het model, waardoor die heel anders oogt.
Daarnaast trekt de jurk mij in proportie, ik ben vrij klein, brede heupen en heb een buikje.
Doordat de bovenkant wat voller is maar nog wel een taille heeft is de pasvorm heel erg mooi.
maar dan koop je hem toch?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Wat vind je van deze?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de jurk niet mooi, zou hem ook niet in de uitverkoop kopen.

Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
16-04-2018 17:57
maar dan koop je hem toch?
Ik vind hem nog steeds belachelijk duur voor een jurk. Dat is een beetje het punt.
Wellicht het gevoel. Mooi, maar niet voor dat geld
Alle reacties Link kopieren
Koffielepel schreef:
16-04-2018 17:57
Afbeelding

Wat vind je van deze?

Ik zie geen plaatje
Alle reacties Link kopieren
Niet doen.
Geld is de jurk echt niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Love_star schreef:
16-04-2018 17:54
In het echt is de kleur heel erg mooi, ik vul de jurk ook wat meer op door het model, waardoor die heel anders oogt.
Daarnaast trekt de jurk mij in proportie, ik ben vrij klein, brede heupen en heb een buikje.
Doordat de bovenkant wat voller is maar nog wel een taille heeft is de pasvorm heel erg mooi.

Jeee!
Als jij die jurk zo mooi bij jezelf vindt staan dan koop je hem gewoon!

Ik zei net dat ik het geen mooie jurk vind maar dat kan aan het model liggen.
Jij vindt hem mooi en dat hij je mooi staat.
Meer heupen...ja, lijkt mij ook mooier. :)

Alle reacties Link kopieren
Tip: Dante 6 is heel vaak al uitverkocht voor de sale begint. Als je m echt wil hebben dus niet wachten op de sale.
Ik vind de prijs overigens wel meevallen hoor. Voor een jurk ben je zo 100 euro kwijt.
Zeker als je bedenkt dat je 'm zooooo mooi vind. Dus, treat yo'self :mrgreen: :cheer2:
phloxx wijzigde dit bericht op 16-04-2018 18:08
43.35% gewijzigd
-
Star² schreef:
16-04-2018 17:46
Vind 'm heel saai voor dat bedrag.
Ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven