Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruiner

22-04-2018 05:06 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,
Ik heb een zeer lichte huid, zijn er inmiddels al goede zelfbruiners?
Natuurlijk kleurtje en mogelijk ook goed voor de huid
Alle reacties Link kopieren
Voor je gezicht of lichaam?
Ja, die zijn. Hoe er wel rekening mee dat je witte beddengoed meekleurt!

Koop donkere lakens en beddengoed.

Merk en prijs zijn divers van zelfbruiners. Kwestie van uitproberen wat je fijn vind.

Ik gebruikte ooit die van Nivea....
Oh, en capsules met caroteen.........krijg je ook kleur van. Aanvulling als voedingssupplement. Zonder crème en afgeven van kleur.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik dove zelfbruiner. krijg n tintje .gaat mij vooral om mijn hals en decolleté
Smeer de armen in met body lotion.en dan ook de dove heel dun op mijn armen. het staat net iets mooier. Heb ze al gebruikt van peperduur tot heel goedkoop. Vind deze gewoon een van de vele.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
lucky82 schreef:
22-04-2018 05:22
Voor je gezicht of lichaam?
Ik heb ook een zeer lichte huid, ik heb altijd wel ergens vlekken van zelfbruiner. Ik heb nu voor mijn gezicht de Ma gic Drops van Collistar. Bevalt goed. Hiervan menig je wat druppels met je dagcrème. Resultaat is subtiel.
Voor mijn lichaam heb ik nu Oolaboo. Eergisteren voor het eerst gebruikt, eerst een scrubhandschoen en opgebracht met de bijbehorende handschoen, een heel zachte washand lijkt het op. Tot nu toe tevreden. Zichtbaar bruiner en alleen een vlekje op mijn elleboog.
Ik gebruik al jaren zelfbruiner voor mijn melkflessen van benen. Heb diverse merken uitgeprobeerd, ook de vrij prijzige. Ben uiteindelijk uitgekomen bij de zelfbruiner van het eigen merk van Kruidvat. Die wordt bij mij vrij natuurlijk bruin, vlekt niet (wel goed scrubben van tevoren), ruikt niet zo sterk en plakt niet. Ik heb nooit last van verkleurend beddengoed, maar smeer ook nooit vlak voor het slapen gaan. Misschien dat dat scheelt.
Ik heb er vele geprobeerd. Van eigen merk Kruidvat en Douglas tot aan Dior en Chanel.
De enige die ik mooi en fijn vind is van Collistar. De Magic Drops. Voor het lijf speciaal en eentje voor het gezicht.
Je zal moeten uitproberen wat voor jou werkt met Collistar bijvoorbeeld. Begin rustig met één á twee druppels te mengen met je bodylotion en dagcrème.
Dat kun je dan opbouwen tot je tevreden bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Dove, mooie natuurlijke kleur.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van Kruidvat en Dove gebruikt. Zijn beiden prima. Een dag of 3 na elkaar gebruiken en het is optimaal. Als je ze teveel gebruikt gaat het er alsnog nep uit zien.

Voor mijn gezicht gebruik ik geen zelfbruiner maar een bruinig goedje van dr. Hauschka wat je met je dagcreme kan mengen. Heel subtiel effect.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik voor mijn benen ook Kruidvat zelfbruiner. Die in een flesje. Heel mooi resultaat en geeft niet af.
Kan ook voor je gezicht, maar dan heel dun opsmeren..
Heb ook ooit Dove gebruikt, maar die gaf af aan mijn witte handdoeken.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Kruidvat eigen merk zelfbruiner echt een heel mooi natuurlijk resultaat vlekt niet, plakt niet en geen oranje effect. Super tevreden mee. Heb ooit eens dove gehad dat vind ik toch geen aanrader.
But without the dark we'd never see the stars!
Alle reacties Link kopieren
Bondi Sands kost 20 euro
Ik heb een hele lichte huid en ziet hiermee uit alsof ik met 3 weken op vakantie ben geweest ,
Ik heb de witte fles voor lichte huis .
Alle reacties Link kopieren
St moriz mousse is erg fijn, gebruik ik ook. Kost €9, en als je goed scrubt van te voren, en een snel in trekkende crème gebruikt heb je absoluut geen vlekken.
Troeteltje schreef:
22-04-2018 08:22
Oh, en capsules met caroteen.........krijg je ook kleur van. Aanvulling als voedingssupplement. Zonder crème en afgeven van kleur.
Ik heb hier ook wel eens over gehoord, maar werkt dit echt? Heb je (of heeft iemand anders) hier ervaring mee?

Ik lees even mee want mijn huid is erg bleek en ik verbrand snel dus ik let er goed op met insmeren e.d. Toch zit ik ook wel in de zon maar ik krijg vaak commentaar in de trant van "Je moet meer naar buiten, je hebt zo weinig kleur". Daar ben ik inmiddels wel aan gewend en ik weet dat ik toch niet bruin wordt (het is wit, minder wit of rood), maar minder wit is al heel wat :)
Meinonaaa schreef:
14-05-2018 09:26
Ik heb hier ook wel eens over gehoord, maar werkt dit echt? Heb je (of heeft iemand anders) hier ervaring mee?

Ik lees even mee want mijn huid is erg bleek en ik verbrand snel dus ik let er goed op met insmeren e.d. Toch zit ik ook wel in de zon maar ik krijg vaak commentaar in de trant van "Je moet meer naar buiten, je hebt zo weinig kleur". Daar ben ik inmiddels wel aan gewend en ik weet dat ik toch niet bruin wordt (het is wit, minder wit of rood), maar minder wit is al heel wat :)
Ja heb gisteren in een ander topic hierover gereageerd , ik gebruik die van oenobiol zonder caroteen overigens geen zin om op een wortel te lijken . Auto bronzant heten ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven