Mode & Beauty alle pijlers

Optisch grotere borsten (a cup)in bikini : tips voor bikini?

24-04-2018 20:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas een kleine a cup ik draag graag de maximizer bh vd Hunkemöller.. bikini vinden met zelfde resultaat vind ik echter een hel.. wie heeft de ultieme tips.. wil graag dat het er net wat voller uitziet..
Alle reacties Link kopieren
Aankomen, borstvergroting, kipfilets, shirt aanhouden, niet zo moeilijk doen.
Een model kopen met een brede band die je in je nek kunt knopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uiteindelijk voor de borstvergroting gegaan. Beste beslissing ooit.
Maar goed, er zijn toch heel veel bikini tops te krijgen die er gewoon hetzelfde uitzien als een push up beha?
Jufjoke schreef:
24-04-2018 20:46
Ik ben uiteindelijk voor de borstvergroting gegaan. Beste beslissing ooit.
Maar goed, er zijn toch heel veel bikini tops te krijgen die er gewoon hetzelfde uitzien als een push up beha?
Ja, en als je daarmee het water uitstapt wegen ze een ton omdat de vulling is volgelopen met water.
Alle reacties Link kopieren
Nee je hebt prachtige bh's maar heb noooit een prachtige bikinitop gezien..
Borstvergroting is geen optie. Ik zoek gewoon een mooi topje en hoop dat jullie specifieke tips hebben bv die en die vd livera.. dank jullie wel alvast!!
Triangel bikini's laten je borsten optisch groter lijken.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
24-04-2018 20:50
Ja, en als je daarmee het water uitstapt wegen ze een ton omdat de vulling is volgelopen met water.
Oh....Dat wist ik niet. ...Nee, dat moet je niet willen. Maar goed, inderdaad een mooi triangelmodel dan. Erg leuk, optisch vergrotend en overal verkrijgbaar.
Jammer dat ik die nu niet meer aan kan.
Alle reacties Link kopieren
Otto.nl verkoopt vaak wel leuke bikini topjes met push up. Je kan wel altijd zien dat iemand een push up bikini topje draagt. Je kan ook een beugelbikini topje proberen met gewone cups.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wil graag iig padded en push up.. triangel ben ik zo plat in..
Otto ga ik op kijken... meer tips altijd welkom
Als je er echt mee zit en op korte termijn geen vergroting wilt/ kunt betalen. Kan je altijd borst tape kopen. Dit is plakband voor onder je borsten/ push up effect. Met je badkleding eroverheen ziet niemand het.
Alle reacties Link kopieren
Moonshine1984 schreef:
24-04-2018 21:00
Triangel bikini's laten je borsten optisch groter lijken.
Dat wordt vaker gezegd, maar mijn A cup lijkt dan nog kleiner. Zoiets:

https://guideimg.alibaba.com/images/sho ... 57045.jpeg
Alle reacties Link kopieren
Ja precies.... ziet er niet echt uit toch?
Maar die bikinitop heeft ook erg kleine driehoekjes. Kijk maar, ze beginnen aan de zijkant halverwege haar borsten. Grotere vlakken stof geven misschien wel het juiste effect.
Alle reacties Link kopieren
Bij Lascana heel veel push upbikini’s van verschillende merken en prijzen.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
een triangel bikini met padding of bijv. met franjes

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
zoiets lijkt me ook goed staan, leidt een beetje af

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even in de kast van dochterlief gaan kijken. Die heeft een bikini van de primark (wel voorgevormd, geen push up) en eentje van H&M (wel push up).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames- ... ikinitopje keus genoeg!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons op de sportschool hing reclame van aasize.nl Geen idee of het wat is, maar die gaan van AAA tot B.
Wij hebben vorige week gewinkeld (bij Sportsworld) voor een nieuwe bikini voor mijn jongste. Zij wilde juist geen opvulling en dat bleek een nagenoeg onmogelijke missie. We hebben uiteindelijk gekozen voor het dunste laagje padding, maar er was echt veel meer keuze in push-up modellen die je minstens twee cupmaten meer geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een die hoog aangesloten is (ook erg praktisch met zwemmen, van die driehoekjes aan een touwtje bleven niet zitten zonder borst) met ruches. Daaronder een plakbh want hij was niet gevoerd. (na jarenlang voorgevormde bh's is dat allemaal erg gevoelig geworden met een enkel dun stofje, daarnaast geeft het ook net lichtelijk een beetje meer borst).

Doordat het een grote top dan normaal is en die ruches geeft het een optisch gebalanceerder effect (bevat evenveel stof als broekje). Door de ruches zie je ook niet de padding zitten. Die eerste van Guppekop (ik zou wel voor mét touwtjes gaan) zou eventuele padding ook goed verbergen.

Edit: Ik heb hem nog kunnen vinden! Ik moet zeggen dat hij mij wel veel mooier staat... volgens mij heeft zij een te kleine maat aan (bij mij vallen ruches over de schouder) en ik laat het ritsje altijd een stukje open zodat het er minder houterig uit ziet...). Maar je krijgt een idee wat ik met 'hoog gesloten' bedoel.
Ik mag nog geen plaatjes plakken: https://cdn.pastemagazine.com/www/syste ... 1384968217

Deze nu te koop kwam ik ook nog tegen, ruches zijn kennelijk nog erg in, je kunt daar gewoon een bh onder dragen.
https://image01.bonprix.ch/assets/241x3 ... SDcmam.jpg
https://fcnl.snmmd.nl/images/products/1 ... uffalo.jpg
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB191vMRXXX ... Bikini.jpg
anoniem_313733 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 11:44
42.19% gewijzigd
Bros before hoes
Alle reacties Link kopieren
Ik ga tegenwoordig tijdens de uitverkoop naar een lingeriezaak met duurdere merken. Bijvoorbeeld naar linchèrie. De pasvorm is zoveel beter en het ziet er echt veel beter uit dan de beha's en bikini's van hunkemöller enzo.

Het is nu natuurlijk geen uitverkoop, maar misschien een idee voor het najaar. 1x investeren in een goede bikini en je kunt een hele tijd vooruit.
Primark heeft vaak wel een paar maximizer bikini's

Maar die zijn inderdaad niet aan te raden. Als je dan uit het zwembad komt moet je je nepborsten uitwringen en komt er een hele plens water uit.

Ik zou dan eerder voor een voorgevormde bikini gaan als ik jou was, al vind ik het idee van een hooggesloten bikini met plakbh ook wel heel slim... loopt niet vol met water! Maar blijft zon plakbh wel zitten als je zwemt?

Ik heb ook een A cup en heb jarenlang maximizers gedragen, nu vaak een sportbh en een vullingloze bikini, zit veel beter. En voel me er nu ook prettig bij.. als jij daar (nog) niet bent ook prima!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bikini met een beetje vulling. Ondertussen een B-cup, toen ze kleiner waren had ik meer vulling.
En ja, uit het zwembad stappen, moet je even leren. Ik werd er handig in. Duwde met mijn bovenarmen de vullingen leeg, terwijl het leek of ik het water uit mijn neus kneep ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven