Mode & Beauty alle pijlers

Highlights mislukt

22-07-2018 16:11 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb vrijdag high lights laten zetten door mijn vaste kapper, omdat ik het leuk vond om een keer een wat andere zomerse look te hebben.
Van mezelf heb ik donkerbruin haar en heb ik haar verteld dat ik het vrij natuurlijk wilde houden.
Helaas is dit anders uitgepakt. De highlights zijn heel streperig gezet en zijn ook vrij geel... Ik vind het zelf totaal niet mooi.
Ik ga zo snel mogelijk terug naar de kapper voor advies, maar wilde een beetje weten wat de mogelijkheden zijn om het toch wat mooier eruit te laten zien.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Geef het even een weekje tijd, bij mij is het de eerste dagen ook nooit zo mooi maar daarna wordt het natuurlijker. Ik ben wel donkerblond van mezelf, dus weet niet hoe dat met jouw haarkleur zit.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Smilelovelaugh schreef:
22-07-2018 16:11
Hoi allemaal,

Ik heb vrijdag high lights laten zetten door mijn vaste kapper, omdat ik het leuk vond om een keer een wat andere zomerse look te hebben.
Van mezelf heb ik donkerbruin haar en heb ik haar verteld dat ik het vrij natuurlijk wilde houden.
Helaas is dit anders uitgepakt. De highlights zijn heel streperig gezet en zijn ook vrij geel... Ik vind het zelf totaal niet mooi.
Ik ga zo snel mogelijk terug naar de kapper voor advies, maar wilde een beetje weten wat de mogelijkheden zijn om het toch wat mooier eruit te laten zien.

Groetjes

Terug gaan naar de kapper.
Dit lost zich niet vanzelf op. En het treperige al helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Wassen met zilver shampoo en terug naar de kapper als je niet tevreden bent
Always look on the bright side of life
Terug naar de kapper. Dit is met een toner vrij simpel op te lossen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon nieuwsgierig, waarom zijn vrouwen nooit tevreden met hun eigen haarkleur en moet er altijd iets aan gerommeld of geverfd worden? Terwijl ik ook vrouwen ken die dat niet doen en er gewoon fantastisch uitzien.

Zouden jullie dan ook helemaal verrukt zijn als je man opeens zijn haar gaat laten blonderen, of rood verven, of wat dan ook?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
22-07-2018 17:21
Gewoon nieuwsgierig, waarom zijn vrouwen nooit tevreden met hun eigen haarkleur en moet er altijd iets aan gerommeld of geverfd worden? Terwijl ik ook vrouwen ken die dat niet doen en er gewoon fantastisch uitzien.

Zouden jullie dan ook helemaal verrukt zijn als je man opeens zijn haar gaat laten blonderen, of rood verven, of wat dan ook?
Jazeker Pejeka.
Alle reacties Link kopieren
Dat moet mijn man helemaal zelf weten pejeka, heeft hij ook regelmatig gedaan, spierwit b.v..

Ik zou mij haar graag uit willen laten groeien, vindt hij weer niks, dus dan maar weer een kleurtje erover heen...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Was gewoon even benieuwd in hoeverre vrouwen een man van 50-60 met overduidelijk geverfd haar, sexy zouden vinden....
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
22-07-2018 17:42
Was gewoon even benieuwd in hoeverre vrouwen een man van 50-60 met overduidelijk geverfd haar, sexy zouden vinden....
Overduidelijk geverfd is niet mooi, maar een natuurlijk ogend kleurtje vind ik veel mooier dan grijze lokken!
Alle reacties Link kopieren
Fragolisa schreef:
22-07-2018 17:44
Overduidelijk geverfd is niet mooi, maar een natuurlijk ogend kleurtje vind ik veel mooier dan grijze lokken!

Dan verbaast het me enorm hoe veel vrouwen van nature roodharig zijn, gezien het aantal roodharigen van 50+ dat je tegenwoordig ziet. Zou dan bijna gaan geloven dat het merendeel van de Nederlandse vrouwen van nature roodharig is.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
22-07-2018 17:47
Dan verbaast het me enorm hoe veel vrouwen van nature roodharig zijn, gezien het aantal roodharigen van 50+ dat je tegenwoordig ziet. Zou dan bijna gaan geloven dat het merendeel van de Nederlandse vrouwen van nature roodharig is.
Je vraag ging toch over mannen?
Ik hou niet van roodgeverfd haar, dat ziet er meestal niet zo natuurlijk uit. En rood haar bij mannen is meestal ook geen succes.
Alle reacties Link kopieren
Zilvershampoo is voor jou de oplossing schat.
pejeka schreef:
22-07-2018 17:47
Dan verbaast het me enorm hoe veel vrouwen van nature roodharig zijn, gezien het aantal roodharigen van 50+ dat je tegenwoordig ziet. Zou dan bijna gaan geloven dat het merendeel van de Nederlandse vrouwen van nature roodharig is.
Nee dat paarse haar van jou is lekker natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Zilvershampoo ga ik zeker kopen. Weet niet of er een merk is dat aan te raden is?
En verder ga ik zeker terug naar de kapper, hopelijk vind die een passende oplossing, heb nu ook van mijn omgeving gehoord dat de fout bij de gebruikte techniek van mijn kapper ligt, ga ik ook is even naar vragen.

@pejeka, ik ben zeker wel tevreden met mijn eigen haarkleur, maar soms heb ik gewoon behoefte aan het wat op te frissen of net wat anders. Soms knip ik het ook spontaan vrij kort als ik daar behoefte aan heb. Gewoon om een beetje afwisseling te hebben.
pejeka schreef:
22-07-2018 17:21
Gewoon nieuwsgierig, waarom zijn vrouwen nooit tevreden met hun eigen haarkleur en moet er altijd iets aan gerommeld of geverfd worden? Terwijl ik ook vrouwen ken die dat niet doen en er gewoon fantastisch uitzien.

Zouden jullie dan ook helemaal verrukt zijn als je man opeens zijn haar gaat laten blonderen, of rood verven, of wat dan ook?
:D Ik ben één van de weinigen uit mijn vriendenkring die zijn haar nog nooit heeft laten verven...
Heb echt alle kleuren voorbij zien komen: ravenzwart, paars, knalrood, neongroen, wit al dan niet plukjes of in een hanenkam. Vind het wel grappig, sommigen gebruikten verf die je uit kon wassen omdat ze niet met een blauwe kuif op hun werk kunnen komen opdagen maar het gros gewoon verf die uit moet groeien of vervaagd, weetikveel..

Ik vond het wel grappig en aan belangstelling van dames (of heren, doorhalen wat n.v.t. is) geen gebrek. Ja, leuk dus!
Ken ook mannen die heel vroeg kaal werden en dan bedoel ik nog voor je 25e en nu standaard een kale kop hebben. Geen gabbertjes of skinheads, ik ben al bijna vergeten wat hun haarkleur was voor ze het bijna dagelijks gingen scheren met een tondeuze.

Vind ik ook slim, als je de kop ervoor hebt is het m.i. beter dan zo'n scheiding van 15 cm breed op die leeftijd.. dat was hooguit iets waar ze keer op keer dezelfde 'grapjes' over te horen kregen.
En niet iedereen gaat haar laten implanteren of transplanteren of weetikwat.

Weet je wie een grappig voorbeeld is van een man met rare kapsels, en brillen niet te vergeten?

Dame Edna :)

Je weet niet wat je ziet maar toch heeft de man die erachter zit behoorlijk succes met die outfit.
Op YouTube kan je vast nog wel iets van hem vinden, hilarisch als je de humor kan waarderen.
Het is geen Toon Hermans; je bent gewaarschuwd!
Alle reacties Link kopieren
Zilvershampoo van Fudge haal je de gele tonen eruit wel even in laten trekken.
Alle reacties Link kopieren
Man en vrouw zijn nu eenmaal niet gelijk in uiterlijk. Bij een man staat, als hij al zijn haar nog heeft, grijzend haar nu eenmaal vaak beter dan bij vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
OT: ik heb ook de zilvershampoo van Fudge, werkt super!

Alleen is het de bedoeling om assige highlights te krijgen, wat wilde je in eerste instantie? Fotootje als voorbeeld :) ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven