Mode & Beauty alle pijlers

T-shirts zijn allemaal zo kort!

09-08-2018 14:43 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd ervaar ik vaak dat shirts veel te kort zijn. Laatst bij de Hema en Only zag ik een super leuk shirt maar toen ik ‘m aan had en mijn armen omhoog deed zag je m’n navel. Shirts die ik al heb sluiten gewoon goed aan maar die lijken nu bijna niet meer te koop. Ik ben gezegend met een cup D en daar ligt het ook wel een beetje aan. Ook heb ik een buikje dus qua keus is het al niet veel want het moet ook niet te strak zijn.

Dames met hetzelfde probleem waar kopen jullie je bovenkleding?
Ik zag dat laatst ook bij C&A clockhouse, leuke shirts maar veel te kort. Echt zo jammer. En dan koop je een keer een lang shirt is die na het wassen een stukje gekrompen in de lengte :(

Ik denk dat dat croptop nog steeds in is helaas.
Bij bonprix zijn nog steeds longshirts te koop gelukkig. Snap die korte ook niet in maten groter dan 34 (de enige maat dat je nog met goed fatsoen in 'n te kort shirt kunt rondlopen)
Alle reacties Link kopieren
Maat groter kopen en dan in laten nemen?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
H&m divided heeft meerdere lange shirts ik heb ze in alle kleuren en draag ze zakelijk. En geloof het of niet maar ik kocht als proef (naast mijn sokken en vaatdoekjes) bij Zeeman een tshirt ivm een festival. Ik was verrast over de kwaliteit en ze zijn fijn lang! Het is wel echt een basic maar de kleur blijft mooi, veel stretch en geen blote buik na 1x wassen. Ze hebben V hals en ronde hals. Ik heb een stapeltje in alle kleuren ingeslagen (en vertel het niemand dat het zeeman shirts zijn :proud: ).
Alle reacties Link kopieren
Bij c&a zag ik afgelopen week lange t shirts hangen.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Action hadden ze ooit extra lange shirts. Nou zijn die gewoon effen en een beetje saai natuurlijk, maar als je zoiets zoekt, zijn ze prima. Kwaliteit is oké, heb verschillende action shirts gehad over de loop van de jaren :)
Alle reacties Link kopieren
Bij MS en miss etam en bij Zalando heb ik langere dingen kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
Het is in! Ze heten crop-tops oftewel naveltruitjes.
Mijn mening is gestippeld.
Bonprix idd en dan zoeken op longshirt
Alle reacties Link kopieren
Pipostippels schreef:
09-08-2018 15:09
Het is in! Ze heten crop-tops oftewel naveltruitjes.
Maar crop tops komen al boven je navel uit zónder dat je je armen optilt.
¡Apagando las luces!
Ik heb deze in elke kleur en meerdere exemplaren ingeslagen toen ik ontdekte dat deze dus wel lekker lang valt: https://www.zalando.be/qs-designed-by-t ... 5-q11.html
je bent gegroeid blijkbaar, koop een maat groter
Alle reacties Link kopieren
Voor echt lange T-shirts bestel ik bij Long Tall Sally. Ben ik erg blij mee, maar ik ben ook best lang, 1m83, met een lang bovenlijf.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
09-08-2018 15:28
je bent gegroeid blijkbaar, koop een maat groter
Soms is het zo dat als je een maat groter gaat qua shirt, dat ze wel breder worden, maar niet langer...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Hier 1.85m en precies hetzelfde probleem.
Ik heb sowieso altijd onder 't shirts een lange strakke basistop van Hema /hm.
Geisha valt wel wat langer soms 's. Oliver.
Maar het blijft een zoektocht hier.
Alle reacties Link kopieren
wibra heeft ook langere shirts en daar zitten regelmatig hele leuke tussen. hou zelf niet van die slecht ademende stoffen maar slaag daar of bij Bonprix vaak. Ben ook wat langer met lang bovenlijf en vind die korte (vaak in de breedte juist te wijde) shirts ook niets.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
09-08-2018 15:14
Maar crop tops komen al boven je navel uit zónder dat je je armen optilt.
Klopt, maar toch is de mode veranderd. Weinig shirts op heuphoogte. Tegenwoordig is het een highwaist spijkerbroek met een wat korter shirt erop..
Alle reacties Link kopieren
stokske schreef:
09-08-2018 17:06
Klopt, maar toch is de mode veranderd. Weinig shirts op heuphoogte. Tegenwoordig is het een highwaist spijkerbroek met een wat korter shirt erop..
Mwah, veranderd? De mode herhaalt zich gewoon ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
09-08-2018 18:09
Mwah, veranderd? De mode herhaalt zich gewoon ;-D
Ja ik zag in de Linda of zo tuinbroeken, hoe vaak zijn die niet al in de mode geweest :P
Dat komt omdat tailles hoger zijn, alles is high waisted tegenwoordig. Het gaat er dus niet om dat je een blote buik hebt, maar dat je shirt op je broek of rok valt. Dus je moet er een nieuwe broek bij kopen en dan klopt het weer. ;)
LizBakker schreef:
09-08-2018 19:03
Dat komt omdat tailles hoger zijn, alles is high waisted tegenwoordig. Het gaat er dus niet om dat je een blote buik hebt, maar dat je shirt op je broek of rok valt. Dus je moet er een nieuwe broek bij kopen en dan klopt het weer. ;)
Ja dat merk ik ook. Ik heb nu een 'normaal' shirt in mijn rok gestopt en dan is een korter shirt juist weer handig. Ik moet nu de hele tijd op bubbels letten.
Alle reacties Link kopieren
aspirientje schreef:
09-08-2018 15:16
Ik heb deze in elke kleur en meerdere exemplaren ingeslagen toen ik ontdekte dat deze dus wel lekker lang valt: https://www.zalando.be/qs-designed-by-t ... 5-q11.html
Lengte 61 cm. Zou voor mij, 1.80 te kort zijn. Ik let altijd op dat ze minimaal 68+ cm zijn.
Etam valt vrij lang. En longshirts van Bonprix.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven