Mode & Beauty alle pijlers

Skinbooster

09-10-2018 15:43 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Ik ben erg benieuwd of hier dames zijn die weleens een kuur Skinbooster gehad heeft en ben je er tevreden over?

Ik lees er veel over en er zijn ook zoveel klinieken die dit aanbieden. Dat maakt het erg lastig voor mij om een keus te maken.

Vast bedankt voor jullie reacties.
De Action heeft op dit moment skinboosters in de aanbieding. Het zit in ampullen en schijnt heel goed te zijn. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het denk ik wel over een ander soort booster. Een crème / serum of wat dan ook kan je huid niet verbeteren. Wel verzorgen
Het gaat om een behandeling met hyaluronzuur en dat zit in die ampullen ook.
Maar goed, als jij een rib uit je lijf kwijt wil en het je interessanter lijkt om naar zo'n boosterboer te gaan, moet je het zeker doen.
Alle reacties Link kopieren
Hyaluronzuur kan niet in een crème of serum zitten die zo diep in je huid doordringt dat het je huidstructuur verbetert. Zou geweldig zijn maar helaas......
Whatever, ik heb mijn best voor je gedaan, zie maar verder. Dag hoor!
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
09-10-2018 16:57
Ik heb het denk ik wel over een ander soort booster. Een crème / serum of wat dan ook kan je huid niet verbeteren. Wel verzorgen
Oneens met dit. Er zijn wel degelijk cosmetische producten die de huid verbeteren. Maar dat haal je niet bij de Action.
Maar to,vertel eens wat je bedoelt? Wat houdt dat in? Ik weet zo niet precies waar je op doelt.
Alle reacties Link kopieren
Skinbooster zijn hele kleine prikjes in je huid die stimuleren om collageen aan te maken en een gehydrateerde huid te krijgen. Google maar eens..... Je huid schijnt er een mega oppepper van te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-10-2018 17:23
Whatever, ik heb mijn best voor je gedaan, zie maar verder. Dag hoor!
Dank hoor cateautje voor je reacties :bye:
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
09-10-2018 17:51
Skinbooster zijn hele kleine prikjes in je huid die stimuleren om collageen aan te maken en een gehydrateerde huid te krijgen. Google maar eens..... Je huid schijnt er een mega oppepper van te krijgen.
Oh zo. Is dat vergelijkbaar met zo'n Dermaroller? Die heb ik in een grijs verleden wel eens gebruikt. Zonder resultaat overigens. Jetske Ultee is er geen fan van, en ik hecht veel waarde aan haar mening. Maar misschien is dit toch iets heel anders. Zo eens opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Dermaroller ken ik weer niet....
Alle reacties Link kopieren
Oké, net opgezocht. Brrr. Al die prikjes. ..eng hoor. Maar het klinkt veelbelovend. Het is dus eigenlijk als ik het goed begrijp een soort miniatuur filler, maar dan gelijkmatig over je hele gezicht? Je huid wordt iets voller?
Sorry, geen ervaring dus. Wel interesse.
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
09-10-2018 17:51
Skinbooster zijn hele kleine prikjes in je huid die stimuleren om collageen aan te maken en een gehydrateerde huid te krijgen. Google maar eens..... Je huid schijnt er een mega oppepper van te krijgen.
Nee dat is wat anders. Dat is zo'n roller.

Skinboosters zijn injectables met Restylane er in. Een soort fillers.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb niks (positiefs) gemerkt van een dermaroller 1mm.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als je iets wil inbrengen kan je het eerst op je huid smeren en daarna de dermaroller, verzin ik hier. Geintje. Ik zou niet weten hoe je huid betere huidcellen kan maken als je oudere cellen hebt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je huid wordt gewoon ruimer als je ouder wordt. Daarom gaat die plooien. Vergeleken met een elastiekje wat in de zon heeft gelegen.

Hoe kan je huid nu kleiner worden. Alleen een chirurg kan er een stukje tussenuit knippen zodat die weer mooi glad zit. Het idee dat een middeltje helpt is onzinnig, of je moet zoveel filler spuiten dat je een bolronde toet krijgt.

Of heel veel eten. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
09-10-2018 20:58
Je huid wordt gewoon ruimer als je ouder wordt. Daarom gaat die plooien. Vergeleken met een elastiekje wat in de zon heeft gelegen.

Hoe kan je huid nu kleiner worden. Alleen een chirurg kan er een stukje tussenuit knippen zodat die weer mooi glad zit. Het idee dat een middeltje helpt is onzinnig, of je moet zoveel filler spuiten dat je een bolronde toet krijgt.

Of heel veel eten. :proud:

Indianen ( Amazone ? ) hadden toch zo'n goedje? Die indianen onthoofden dan eerst hun vijand en stopten het hoofd in een krimpserum zodat het hoofd zo klein werd als een pingpongballetje en dat hingen ze dan trots als een troffee aan hun heupriem.

bron: mijn geschiedenisleraar ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven