Mode & Beauty alle pijlers

Fijne regenjas tot over knie?

25-10-2018 20:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk al tijden op zoek naar een lange regenjas die tot over de knie valt. Ik kan alleen modellen vinden die over de 100 euro zijn en dat vind ik een beetje te gek worden... Tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Wil je die over je gewone jas dragen of is het voor de herfst/winter en moet het gewoon waterdicht zijn?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
En is een poncho wat? Niet zo charmant, wel tot de knie.
Alle reacties Link kopieren
Happyrainydays
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een winterjas nemen die ook waterdicht is; mocht het plenzen dan neem je een plu en als er echt een wolkbreuk is zo'n plastic overcoat voor 39 cent.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ja, er zijn veel dure regenjassen, maar ze gaan ook vaak enorm in de uitverkoop. Ik heb die van mij van Rains (over de knie en ik ben 1.78m) met 70% korting gekocht. Maar goed, daar heb je nu natuurlijk niet zoveel aan.

Maar op Zalando zijn er nu ook veel in de aanbieding: Net ontdekt #zalandostyle. Ik heb zelf een meer oversized model, geen trench.

Zet gewoon een max in ee price range.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jas van didi maar die heeft geen capuchon. Ik heb deze jas maar dan in XS. Hij valt ruim normaal heb ik maat 36/38:
Afbeelding

Ze hebben ook deze wel met capuchon maar goed ik ben 1.60 dus alles valt bij mij over de knie:
https://www.didi.nl/herfstjas-met-steek ... 4_EALw_wcB

Ze staan ook op marktplaats.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven