Mode & Beauty alle pijlers

Grijze lange laarzen

10-11-2018 10:52 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag bij de van Haren deze laarzen staan.
En ze passen perfect, eindelijk een lange laars die past om mijn kuiten (en dus niet veel te los is).

Maar hoe combineer je deze laarzen?
Met een rokje, jurkje? Of toch op een spijkerbroek?
En wat er dan boven? Trui, vest, blouse?
Welke kleuren wel of juist niet?

Ben een echte mode noob, ga gerust met niet matchende kleren de deur uit, omdat ik het echt niet zie/ echt mode gevoel mis.

Ben benieuwd naar jullie suggesties.
Afbeelding
twilight84 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 11:39
Reden: aanvulling: kleurkeuze en bovenkleding
6.57% gewijzigd
Het kan alledrie! Broek, rok en jurk.
Off topic, maar tegenwoordig is het juist mode dat de laars los om de kuit zit. [edit: ik noemde dit alleen om aan te geven dat het daarom misschien lastig is een nauw aansluitende laars te vinden als je dat graag wil]

Ik zou hier een leuke gebreide jurk bij aan doen. Een broek in dit type laars is misschien wat gedateerd nu.
Strakke skinny of leren legging/jurk/rok.
Alles kan erbij.
Mooie laars!
Alle reacties Link kopieren
Dit soort lange laarzen heb ik voor het laatste gehad op de mavo denk ik ( zon 20 jaar terug :-o ), en ik weet dat ze toen altijd allemaal veel te los waren.
Dus goed om te weten dat het nu juist wel kan!

Ik zat zelf ook al te denken dat het met broek weer net als in de jaren 90 werd...

De jurk dan ook grijs, of juist een andere kleur?
Ik draag mijn lange laarzen over mijn spijkerbroeken en ik denk dat ik trendsetter ben, want dat komt allemaal weer terug.
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
10-11-2018 11:20


De jurk dan ook grijs, of juist een andere kleur?
Kan grijs inderdaad, met zwarte panty. Maar andere kleuren jurk kunnen ook natuurlijk!
Grijs kan met bijna alles.
Over een broek vind ik leuk als de laarzen juist wat wijder zijn rondom je benen. Dat zou ik met deze laarzen dus niet doen.
Bij deze laarzen zou ik een midi-rok dragen met daarop een wollen trui die je aan de voorkant in je rok stopt.
Of een leatherlook kort rokje met een blouse erop of dunne wollen coltrui.
Of een trui-jurk met riem in je taille.
Monchu69 schreef:
10-11-2018 11:35
Over een broek vind ik leuk als de laarzen juist wat wijder zijn rondom je benen. Dat zou ik met deze laarzen dus niet doen.
Bij deze laarzen zou ik een midi-rok dragen met daarop een wollen trui die je aan de voorkant in je rok stopt.
Of een leatherlook kort rokje met een blouse erop of dunne wollen coltrui.
Of een trui-jurk met riem in je taille.

Juist niet! Met te wijde laarzen over een broek krijg je hele rare kriebelbeentjes. Ziet er echt niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Zwart leatherlook kort rokje heb ik nog wel liggen :) Zal eens een blouse zien te scoren, heb ik nooit. Vind het wel leuk.
Wat voor kleur juist?
Lange laarzen over broek is echt serieus not done. Als ik iets niet meer mooi vind is het dat. Tenzij skinny met een overknee en lang vest of lange trui.

Combi met jurk of rok.

Hoewel........ik beken.......vind de lengte laars eigenlijk niet meer mooi bij mezelf. Of enkellaarsjes of overknee indien keuze voor laars. En overknee draag ik zeer zelden.
Ttroeteltje schreef:
10-11-2018 11:43
Lange laarzen over broek is echt serieus not done. Als ik iets niet meer mooi vind is het dat. Tenzij skinny met een overknee en lang vest of lange trui.
Eens, je ziet het nog wel, zo’n soort laars over de broek, maar da’s toch vaak een vrouw van in de 50. Dus het hangt er vanaf wat TO wil uitstralen.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
10-11-2018 11:48
Eens, je ziet het nog wel, zo’n soort laars over de broek, maar da’s toch vaak een vrouw van in de 50. Dus het hangt er vanaf wat TO wil uitstralen.
Niets mis met een vrouw van in de 50, maar dat wil ik met mijn leeftijd toch niet uitstralen (halverwege de 30).
Ik vind ze wel heel degelijk. Lastige lengte en door het model wordt het al snel tuttig.
Wat is jouw kledingstijl?
Zo'n laars op een lederlook legging of onder een nepleren rok slaat als een tang op een varken. En over een spijkerbroek of zo is geen kijk.
Cateautje schreef:
10-11-2018 11:39
Juist niet! Met te wijde laarzen over een broek krijg je hele rare kriebelbeentjes. Ziet er echt niet uit.
Smaken verschillen natuurlijk. In mijn omgeving is dit het modebeeld. Bij strakke laarzen vind ik het paardrijlaarzen lijken. Maar de bovenstaande laars is ook niet mijn smaak. Ik houd van iets minder degelijk. Deze laarzen zijn in mijn omgeving echt niet hip.
Alle reacties Link kopieren
Hoge laarzen over een broek vind ik echt heel lelijk. Ik zou ze dus onder een jurk/ rok dragen.

Maar wat ik wel of niet mooi vind, daar hoef jij je natuurlijk niets van aan te trekken!

Wat vind je zelf leuk? Los van of het "kan"/ in de mode is?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Waarom neem je geen enkellaarsje ?
Staat stoerder en hipper....meer van deze tijd.
Kun je overal bij dragen .
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik deze laars het leukst zou vinden bij een gebreide jurk. De kleur maakt eigenlijk niet zo veel uit.
Alle reacties Link kopieren
Mooie laarsen!
Ik zou het dragen over een skinny of zwarte legging met een cremekleurig oversize trui of blouse. Of geheel zwart met deze laarsen. Of met een spijkerblouse...leuk!

Misschien ga ik ze ook halen! ;-)
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik was laatst in de stad met mijn moeder op zoek naar zulke lange laarzen voor onder jurkje of broek.
En het was mijn moeder van 68 die zei dat dat uit de mode was en ik beter voor enkellaarsjes kon gaan die niet te wijd zijn bij de enkel.
En ze had gelijk, enkellaarsjes zijn hipper.
Ik heb best een hippe moeder voor haar leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ze niet dragen maar áls je ze dan ergens mee moet combineren dan met een zwarte skinny (of legging/maillot + oversized trui. Meer opties kan ik niet bedenken.
Een rokje met een blouse en dan deze laarzen zie ik echt niet voor me, zo tuttig.

Een blauwe spijkerbroek met grijze laarzen vind ik geen pan.

Ik zou persoonlijk eerder gaan voor enkellaarsjes van zwart leer of overknee laarzen van suède. Makkelijker te combineren.
Alle reacties Link kopieren
Leuke laars! Van Haren zei je? ;-D

Ik zou ze onder een jurk/rok dragen.
Laars over spijkerbroek heb ik nooit gesnapt, dat zou ik dus niet doen :biggrin:
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
10-11-2018 11:43
Lange laarzen over broek is echt serieus not done. Als ik iets niet meer mooi vind is het dat. Tenzij skinny met een overknee en lang vest of lange trui.

Combi met jurk of rok.

Hoewel........ik beken.......vind de lengte laars eigenlijk niet meer mooi bij mezelf. Of enkellaarsjes of overknee indien keuze voor laars. En overknee draag ik zeer zelden.
ja dit, alhoewel ik wel heel veel overknees draag.

De kleur is super simpel, ik heb overknees in die kleur en draag ze vrijwel overal bij, wat ook mooi is om ze te combineren met pantys in de kleur grafiet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven