Mode & Beauty alle pijlers

Grijze highlights, doen?

21-12-2018 16:21 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet heel experimenteel met haar, maar ik vind grijze highlights echt supermooi. Zie afbeeldingen hieronder:
- https://goo.gl/images/C6rftR
- https://goo.gl/images/w99BYF
Alleen, ik weet niet of ik het wel moet doen, omdat ik een koele huidtoon heb. Ik ben eerder wat rozig dan bruin, dus mijn allereerste vraag: staat dit wel? En zo ja: donkerder grijs of lichter grijs? Ik heb zelf een nogal saaie haarkleur, donkerblond. Verder is het dun en steil, maar ik heb wel heel veel haar.

Graag tips :)
Alle reacties Link kopieren
ja doen, ik zou voor donkerder gaan want het word vanzelf lichter
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je het niet doen als je het zo mooi vindt? :) Laat je informeren bij een goede kapper wat het mooiste is bij jou.

Ik heb ook donkerblond haar en ik heb mijn haar ook iets wit/grijzer laten verven, ik wilde van het "gelige blonde" af en ik ben er persoonlijk superblij mee! Het enige is wel dat het in eerste instantie erg veel tijd (en geld) kost om het mooi te krijgen en houden maar met alleen highlights zal dat wel meevallen.
Consistency compounds.
Alle reacties Link kopieren
Dit is asblond en geen grijs. Ik zou het wel goed uitleggen aan de kapper want anders heb je straks peper en zout haar.

Er is een verschil tussen dit (grijs): Afbeelding

en dit asblond: Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het supermooi! Maar lijkt me ook aan het kapsel zelf liggen. Zo'n grijze kleur bij een suffig kapsel zal het alleen maar erger maken. Maar met een vlotte bob of zo, vind ik het prachtig.

Ik gebruik nu op advies van een kennis de No Yellow shampoo van Kis. Daar zal ik ook een grijzige kleur van moeten krijgen. Bij haar is het fantastisch. Hopelijk wordt het uiteindelijk bij mij ook zo. Maar moet je langere, vaker gebruiken. Ik overweeg wel om het grijzig te verven. Maar heb een hekel om naar de kapper te gaan dus stel het altijd (te lang) uit.
Alle reacties Link kopieren
Ziet er super leuk uit! Laat je informeren bij een goede kapper en probeer het.
Alle reacties Link kopieren
Die onderste vind ik echt mooi!
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
21-12-2018 16:48
Dit is asblond en geen grijs. Ik zou het wel goed uitleggen aan de kapper want anders heb je straks peper en zout haar.

Er is een verschil tussen dit (grijs): Afbeelding

en dit asblond: Afbeelding
Ja, goed dat je dat nog even benoemt inderdaad!

Ik heb mijn haar nu als het eerste plaatje. Goed bijhouden ook met Silvershampoo TO!
Consistency compounds.
Ik vind het heel mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ja, super mooi!
Ik ben blond met high lights met een assige toner, hou ze grijs met silver shampoo. Vind mijn haar te gelig en dat vind ik niet zo mooi.
Ik kan je de Fudge silver shampoo en conditioner aanraden om het bij te houden, werkt heel goed en maakt je haar niet droog. :) (en ik doe 9 maanden met de 300ml tube met lang haar)

Geen aandelen btw :p
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Met een koele ondertoon als huidskleur kan het prima. Alleen van het onderste plaatje, vind ik de highlights er niet grijs uitzien. Dat het is van belang dat je een foto meeneemt naar de kapper.Om te laten zien wat je wilt.Om misverstanden te voorkomen. En kijk welke kapper goed is in kleuren daar zit best wel verschil in.
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik zal eens naar de kapper hier gaan en me laten informeren :) ben benieuwd wat hij zegt.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij gek? Je kunt in je leven nog lang genoeg grijs zijn. ;-)
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Haha Merano, dat klopt misschien wel. Maar grijze haren staan toch ook bekend als wijsheid?
Ik vind de plaatjes wel mooi, maar dat zijn perfecte foto’s van perfect haar.
In het echt zal het er anders uitzien.

Ik vraag mij af waarom je je haar grijs zou willen verven? Ik vind grijs haar bij mannen erg charmant, bij vrouwen heb ik het nog nooit mooi gevonden. Alleen dat witgrijze haar bij meestal Indische mensen vind ik prachtig als het haar dik en vol is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven