Mode & Beauty
alle pijlers
Creatief van Zalando
vrijdag 18 januari 2019 17:05
https://www.ad.nl/economie/zo-wil-zalan ... ~a0cec372/
Stuur jij wel eens kleding terug, gedragen of niet gedragen?
Stuur jij wel eens kleding terug, gedragen of niet gedragen?
vrijdag 18 januari 2019 17:12
Logisch, slecht voor de financiën en slecht voor het milieu.
Heel slim dus! Ikzelf stuur sowieso al bijna geen kleding terug maar zo wel dan is het echt uit de zak terug in de zak en weer retour. Aantrekken en terugsturen dat kan ik me gewoon niet voorstellen dat iemand dat doet.
Heel slim dus! Ikzelf stuur sowieso al bijna geen kleding terug maar zo wel dan is het echt uit de zak terug in de zak en weer retour. Aantrekken en terugsturen dat kan ik me gewoon niet voorstellen dat iemand dat doet.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
vrijdag 18 januari 2019 17:17
Goede actie, uiteindelijk betalen we er allemaal aan mee als mensen gedragen kleding terugsturen.
Ik ben wel van het terugsturen, maar altijd ongedragen. Ik ben zo'n twijfelkont die altijd teveel bestelt. Vaak kan ik van zo'n plaatje heel slecht inschatten wat voor stof het is en hoe het zit als je het aan hebt. Dus als ik bijvoorbeeld een roze jasje wil voor over een shirt bestel ik er vier en houd ik alleen de mooiste. De rest vouw ik zo netjes mogelijk weer op en gaat terug in de doos. Bij schoenen heb ik soms maat 39, soms 40, meestal kan ik de pasvorm wel inschatten, maar als ik het niet zeker weet bestel ik allebei en gaat één paar terug. Dat vind ik nou net zo ideaal van Zalando, dat dat kan. Maar dat kan met dat mega-label nog steeds.
Ik ben wel van het terugsturen, maar altijd ongedragen. Ik ben zo'n twijfelkont die altijd teveel bestelt. Vaak kan ik van zo'n plaatje heel slecht inschatten wat voor stof het is en hoe het zit als je het aan hebt. Dus als ik bijvoorbeeld een roze jasje wil voor over een shirt bestel ik er vier en houd ik alleen de mooiste. De rest vouw ik zo netjes mogelijk weer op en gaat terug in de doos. Bij schoenen heb ik soms maat 39, soms 40, meestal kan ik de pasvorm wel inschatten, maar als ik het niet zeker weet bestel ik allebei en gaat één paar terug. Dat vind ik nou net zo ideaal van Zalando, dat dat kan. Maar dat kan met dat mega-label nog steeds.
vrijdag 18 januari 2019 17:22
Nee, was een paar weken geleden een item op het nieuws over.
Such fun!1
vrijdag 18 januari 2019 17:26
Normaal rustig fietsen? Zijn er na een kwartiertje fietsen slijtplekken te zien of is de broek erg bezweet? Zo niet dan zou ik het wel aandurven om een kwartiertje te fietsen met de tag eraan. Aan de andere kant kun je bij een fysieke winkel ook niet een kwartier fietsen in een broek.
anoniem_6478aa3e14789 wijzigde dit bericht op 18-01-2019 17:27
10.75% gewijzigd
vrijdag 18 januari 2019 17:27
Ik vind het niet meer dan logisch en heb het trouwens al wel eerder bij andere webwinkels gezien. Inderdaad, de echte creatievelingen zullen het wel verwijderen en na het dragen weer aanbrengen maar je moet het ze gewoon niet te makkelijk maken.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
vrijdag 18 januari 2019 17:28
Lekker fris, kwartiertje zweten in een broek, en dan terugsturen. Je zal als klant maar een gedragen broek kopen waar lekker 15 minuten in gezweet is op alle plekken
Goed dat ze hier eindelijk wat aan gaan doen!
vrijdag 18 januari 2019 17:30
vrijdag 18 januari 2019 17:31
Terecht dat ze dit doen. Ik stuur heel af en toe wat terug en dat is meestal omdat ik twijfel tussen 2 maten. Het zou wel fijn zijn als ze de afmetingen van elk kledingstuk zouden vermelden, zoals bij Perfectly Basics. Daar heb ik toch aardig wat besteld en nog geen enkele keer iets terug hoeven sturen.
8 zwarte vesten bestellen en dan 7 retourneren vind ik eigenlijk wel bijzonder. Waarom dan niet gewoon de stad in?
8 zwarte vesten bestellen en dan 7 retourneren vind ik eigenlijk wel bijzonder. Waarom dan niet gewoon de stad in?
vrijdag 18 januari 2019 17:39
Omdat je in de stad niet de keuze hebt tussen 8 zwarte vesten of je moet de hele stad door en daar heeft niet iedereen zin in. En op het plaatje kun je niet inschatten hoe dik het vest is en of het een fijn materiaal is of van dat statische spul. Met name dat hoe warm een vest of een jas is zouden ze wel wat beter mogen omschrijven, want dat maakt jassen kopen op internet heel moeilijk vind ik. Iets van een sterrensysteem waarbij 1 ster 'lekker luchtig voor een lentedag' is en 5 sterren 'maak je klaar voor de poolexpeditie' betekent zou ik erg waarderen.
vrijdag 18 januari 2019 17:41
Lady_Day schreef: ↑18-01-2019 17:31Terecht dat ze dit doen. Ik stuur heel af en toe wat terug en dat is meestal omdat ik twijfel tussen 2 maten. Het zou wel fijn zijn als ze de afmetingen van elk kledingstuk zouden vermelden, zoals bij Perfectly Basics. Daar heb ik toch aardig wat besteld en nog geen enkele keer iets terug hoeven sturen.
8 zwarte vesten bestellen en dan 7 retourneren vind ik eigenlijk wel bijzonder. Waarom dan niet gewoon de stad in?
Omdat ik fysiek beperkt ben
En het is toch gewoon ook voor iedereen makkelijk. Kijken, klikken, betalen en morgen in huis.
vrijdag 18 januari 2019 17:45
Ik ben het met je eens dat de beschrijvingen wel iets uitgebreider kunnen maar of het statisch spul is of niet dat kun je al wel zien als je kijkt van welk materiaal het gemaakt is.Mik* schreef: ↑18-01-2019 17:39Omdat je in de stad niet de keuze hebt tussen 8 zwarte vesten of je moet de hele stad door en daar heeft niet iedereen zin in. En op het plaatje kun je niet inschatten hoe dik het vest is en of het een fijn materiaal is of van dat statische spul. Met name dat hoe warm een vest of een jas is zouden ze wel wat beter mogen omschrijven, want dat maakt jassen kopen op internet heel moeilijk vind ik. Iets van een sterrensysteem waarbij 1 ster 'lekker luchtig voor een lentedag' is en 5 sterren 'maak je klaar voor de poolexpeditie' betekent zou ik erg waarderen.
Ik moet wel zeggen dat ik zo mijn merken heb waarvan ik weet dat het mooi spul is.
vrijdag 18 januari 2019 17:51