Mode & Beauty alle pijlers

Leren broek, welk merk?

11-03-2019 12:44 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt het al. Ik wil een leren broek - of legging - kopen maar ik zou toch graag willen weten welk merk mooi blijft. Het zou zonde zijn als de knieën er na een paar keer dragen al in blijven staan.
Alle reacties Link kopieren
het is een leren broek, als je niet wil dat hij uitzet bij knieën danis het een slechte keuze. Dit is nl de eigenschap van leer. Er zit rek in leer. Het corrigeert zich ook weer na dragen, maar een knie plek zul je altijd zien.
Het kan een beetje voorkomen worden door voering geplakt op het leer, maar dan gaat het ook vaak over lagere kwaliteit leer.
Beter is een iets ruimere broek te nemen, dan zie je draagsporen minder.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij Freddy Pants. Heb daar zelf meerdere broeken van en die blijven goed strak. Geen ervaring met de leren variant.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Het hoeft ook niet heel strak maar ik wil ook niet dat hij twee maten uitloopt.
Ik zou voor een broek altijd nep-leer kopen. Tegenwoordig moeilijk van echt te onderscheiden, maar veel betaalbaarder en kan in de wasmachine en je knieën gaan er niet in staan.

Wil je toch echt, dan is Arma een mooi leermerk, oa bij de Bijenkorf.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk meteen aan de aflevering van friends waarbij Ross een leren broek aan heeft op een date die hij vervolgens niet meer om hoog krijgt😂😂
Alle reacties Link kopieren
Anoniempjerosso schreef:
12-03-2019 10:38
Ik denk meteen aan de aflevering van friends waarbij Ross een leren broek aan heeft op een date die hij vervolgens niet meer om hoog krijgt😂😂
Wahah ik ook!! geweldig

TO bij de Only en Vero Moda hebben ze een soort 'wax' broeken, heeft veel weg van een leren broek maar blijven heel mooi! En zijn niet duur.
Alle reacties Link kopieren
Een wax broek heb ik ook en die draag ik ook graag. Inmiddels heb ik gekozen voor een leren broek van Arma. Ben er blij mee.

Gelukkig ken ik dat stukje van Ross niet :-)
Alle reacties Link kopieren
Arma is wel een aardig merk,
Beter is een broek van Goosecraft of nog beter DNA.

Als je voor een leren broek gaat, neem dan een echt leren en geen nepper !!
Het is even een flinke uitgave maar je hebt er ook lang plezier van.
Dit in tegenstelling tot die nep leren/plastic broeken.
Alle reacties Link kopieren
huismeermin schreef:
14-03-2019 07:40
Een wax broek heb ik ook en die draag ik ook graag. Inmiddels heb ik gekozen voor een leren broek van Arma. Ben er blij mee.

Gelukkig ken ik dat stukje van Ross niet :-)
Dat moet je toch echt eens kijken. Is echt hilarisch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven