Mode & Beauty alle pijlers

Make up tutorials voor beginners

08-06-2019 16:02 16 berichten
Inmiddels ben ik bijna 30 maar is de gemiddelde tiener denk ik behendiger met zich opmaken.

Ik ben vandaag maar begonnen met een set makeupkwasten aanschaffen, weer eens een nieuwe mascara en oogschaduwpalet. Heb net al moeten Googlen welke kwast welke functie heeft. Nu nog leren gebruiken. Iemand fijne bloggers of blogs Voor de basis?
Alle reacties Link kopieren
Tati; https://www.youtube.com/channel/UC4qk9T ... oWz5qGJcGg
Cynthia Schultz (vroeger Miss Lipgloss).
Ik keek graag naar Maya Mia.
lola-lily schreef:
08-06-2019 16:15
Cynthia Schultz (vroeger Miss Lipgloss).
Ow deze zocht ik. Ik had in mijn hoofd dat ze Marsha heette en het lipstickbeauty was. Daarom kon ik hem natuurlijk niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
08-06-2019 16:18
Ow deze zocht ik. Ik had in mijn hoofd dat ze Marsha heette en het lipstickbeauty was. Daarom kon ik hem natuurlijk niet vinden.
Masha is de andere bekende beautyblogster en haar blog heet beautygloss
Bonnieux schreef:
08-06-2019 16:20
Masha is de andere bekende beautyblogster en haar blog heet beautygloss
:idee:
Alle reacties Link kopieren
Wayne Goss!
Lekker kijken Aapje!
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
08-06-2019 16:27
Wayne Goss!
Ik vind dit wel een goede voor de beginner. Wat subtielere technieken.
Alle reacties Link kopieren
Lisa Eldridge
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe je engels is, maar ik vind de YouTube tutorials van Brianna Fox erg fijn. Ze legt uit waarom ze wat doet en ook waarom ze een bepaalde kwast gebruikt. Xelly Cabau heeft ook goede tutorials op YouTube gezet.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
08-06-2019 19:30
Lisa Eldridge

Jaaaa, zij is geweldig! Ook als je inmiddels dertiger bent. Ze heeft subtielere technieken en niet zo over the top zoals bijv Nikkie tutorials oid
Alle reacties Link kopieren
MrsDuck schreef:
08-06-2019 19:36
Ik weet niet hoe je engels is, maar ik vind de YouTube tutorials van Brianna Fox erg fijn. Ze legt uit waarom ze wat doet en ook waarom ze een bepaalde kwast gebruikt. Xelly Cabau heeft ook goede tutorials op YouTube gezet.

Xelly Cabau is ook wel ok, maar ik vind Lisa Eldridge beter :$
Wayne Goss idd! Vooral zijn oude filmpjes.
Alle reacties Link kopieren
Pixiwoo, Ali Andreea, Lisa Eldridge. Lisa heeft ook een website waar je allelei filmpjes kunt vinden voor allerlei technieken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven