Mode & Beauty alle pijlers

Witte leren schoenen weer netjes krijgen

22-06-2019 07:29 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar witte leren schoenen waarvan de neuzen lelijk zijn geworden. Nadat ik ze schoon had gemaakt blijven de neuzen lelijk door beschadigingen. Hoe kan ik dit het beste bijwerken? Vroeger had je een soort witte schoencrème maar daar werden de schoenen ook niet echt mooier van. Op internet lees ik tandpasta en meer huismiddeltjes maar werkt dat echt? Door voetproblemen draag ik vrij dure schoenen en ben ik een beetje voorzichtig om te gaan experimenteren.
Alle reacties Link kopieren
Met kleine beschadigingen gebruik ik Tipp-Ex. Let op, iedere kleur wit is anders dus altijd even maximaal eerst een stippeltje om te
proberen.
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon sterk dekkende schoensmeer kopen. Dat blijft soepel na aanbrengen en uitsmeren. Straks heb je allemaal brokjes van uitgehard spul op je schoenen zitten.

https://schoenartikelen.nl/categorie/88 ... k-dekkend/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Colonil waterstop colours white , ook dekkend.
Alle reacties Link kopieren
naar de schoenmaker brengen, die kan ze poetsen of verven en dan zijn ze weer als nieuw
Alle reacties Link kopieren
Het leven is te kort om op versleten schoenen te lopen. Dus of naar de schoenmaker ermee of toch een paar nieuwe kopen. Wellicht de volgende keer wat eerder schoonmaken en beter verzorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven