Mode & Beauty alle pijlers

Grote haarspeld voor dik lang haar

24-06-2019 11:30 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mijn haar zo ongeveer tot over mijn stuitje hangt kan ik nog moeilijk mijn haar opsteken. Ik heb dik haar en als ik het opsteek knapt op een gegeven moment de speld los. Op internet heb ik al gekeken naar grotere spelden maar kan niets vinden. Zo 'n clip of haarklem zou ook een oplossing kunnen zijn maar die beginnen op een gegeven moment pijn te doen door het gewicht van mijn haar.

Weet iemand een goede site voor haarspelden?
.
Alle reacties Link kopieren
kun je niet gewoon heel veel schuifspeldjes gebruiken? of stokjes? klinkt gek maar doe ik ook wel eens...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
@Daenerys79, speldjes vallen er op een gegeven moment ook uit. Ik ga zo van die hele lange schuifspelden halen als tijdelijke oplossing, die blijven wel beter zitten.

Jaren geleden heb ik ooit eens van die metaalkleurige klemspelden gehad, die waren extra groot en konden mijn haar beter bij elkaar houden dan die grote spelden van bijvoorbeeld het Kruidvat, maar die zie ik ook helaas nergens meer.

Afbeelding

Deze maar dan 5 x zo groot. Die waren fijn.
.
Alle reacties Link kopieren
Meerdere staarten maken en dan opsteken. Toen ik heel lang haar had deed ik het zo. En naast schuifjes van die wokkels gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
https://fashiongirl24.nl/twist-haarspel ... rpakt.html

Deze heb ik ook, en werken ook goed. ik heb ook erg lang haar maar wel wat dunner vooral aan de onderkant. Dus ik herken het probleem wel enigzins.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Op zoek naar hetzelfde. Ik kan momenteel alleen een lage knot of staart maken want alles valt door het gewicht weer naar beneden. Die knipjes van de foto gebruikte ik dus vroeger ook. Je hebt wel van die grote klauwen te koop maar hoe groter hoe slapper lijkt wel. Het valt direct weer naar beneden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag van de week grote bij de forever 21 in Rotterdam
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de flexi 8 haarclip heel prettig. Enig nadeel: ik kan ze in NL niet vinden. Er staan wel online tutorials om het zelf te maken. Of toch in het buitenland bestellen..

Let wel op dat je de juiste maat neemt.
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
firedraakje schreef:
24-06-2019 12:46
Ik vind de flexi 8 haarclip heel prettig. Enig nadeel: ik kan ze in NL niet vinden. Er staan wel online tutorials om het zelf te maken. Of toch in het buitenland bestellen..

Let wel op dat je de juiste maat neemt.
Dank je voor je goeie tip! Ik denk dat ik zoiets maar ga bestellen en voor de stevigheid kan ik dan nog van die grote haarschuifjes ertussen steken. Ik heb ooit zoiets gehad maar dan niet flexibel en die dingen kan ik ook niet meer hier in de winkels vinden.
.
Alle reacties Link kopieren
El4ra schreef:
24-06-2019 12:49
Dank je voor je goeie tip! Ik denk dat ik zoiets maar ga bestellen en voor de stevigheid kan ik dan nog van die grote haarschuifjes ertussen steken. Ik heb ooit zoiets gehad maar dan niet flexibel en die dingen kan ik ook niet meer hier in de winkels vinden.
Hopelijk bevallen ze jou ook!
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
firedraakje schreef:
24-06-2019 13:01
Hopelijk bevallen ze jou ook!
Waar heb jij ze besteld?
.
Alle reacties Link kopieren
https://www.lillarose.biz/
Hier heb ik ze vandaan gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik tegenwoordig van die ouderwetse knotspelden. Die gegolfde. Je kan ze eerst uit elkaar trekken en dan bij het inzetten bijelkaar knijpen en daarna loslaten. Ik ben verbaasd wat 3 van die speldje bij mij houden.

Ik gebruik ze ook voor losse plukken. Van die clips deden mijn haar afbreken, die knotspeden werken fijn. Ik draai de plus om een poostje en steek hem er in en draai hem dan de andere kant op.
Alle reacties Link kopieren
Oestra schreef:
24-06-2019 13:40
https://www.lillarose.biz/
Hier heb ik ze vandaan gehaald.
Ik ook.
every journey starts with a single step

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven