Mode & Beauty alle pijlers

Zomerhoedje gezocht voor groot hoofd bl

24-06-2019 14:55 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil zo graag een leuke zomerhoed. Heb snel hoofdpijn als ik in de zon ben, misschien helpt het een beetje.
Vorig jaar ook al gezocht, maar echt alle hoeden zijn me te klein.
Inmiddels al 4 hoeden online besteld... En weer retour gestuurd.

Wie heeft er óók een groot hoofd én een passende hoed gevonden en heeft dus een goede tip??

Ik vind van die rieten hoeden leuk, maar ook katoenen hoedjes...liever geen pet, al is dat misschien toch de beste optie.

Heb nu een sjaal die ik om m'n hoofd draai, maar dat zakt ook steeds zo af...
hoedshop.nl? Zitten ook extra grote hoeden bij.
Alle reacties Link kopieren
Bij de action hebben ze hoeden. Maar ik weet niet of ik specifiek een groot hoofd heb. Had als capmaat 56, en nu ga ik er vanuit dat dat de omtrek van mijn hoofd is.

Kan je die niet even opmeten? Dan weet je welke maat je hebt.
Alle reacties Link kopieren
Kijk even bij vitagehatter.com, die verkopen grote maten. Volgens mij hebben ze ook een winkel in Amsterdam.
Alle reacties Link kopieren
Omtrek van mijn hoofd is 61 (dat is toch groot 😳), dat had ik idd nog niet gemeten maar zag dat je op hoedshop op maat kunt zoeken! Ik ga er eens kijken. Én op vitagehatter!

Bedankt voor de tips!
Mijn dochter heeft ‘slechts’ maat 57/58 en we hebben al vier hoeden weer teruggestuurd naar Zalando. Ik vrees dat we bij een dure uit gaan komen (30 euro was eigenlijk de grens).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een groot hoofd (omtrek 59 denk ik?) en net bij C&A (!!!) een heleboel rieten hoedjes gepast. Daar gingen ze tot 61 (dat zijn wel de modellen voor mannen geloof ik maar die waren ook leuk).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven