Mogelijk Narcistische en Pedoseksuele ex.

23-09-2017 12:46 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva gebruikers, bij deze zou ik graag wat advies willen vragen betreft mijn ex. Ik zou graag aangifte tegen hem willen doen op grond van zijn pedoseksualiteit. Ik heb een gesprek van hem met bewijs dat hij probeerde af te spreken met een minderjarige en waarin hij vroeg of ik dat goedkeurde. Nou is mijn vraag is dat voldoende dat politie eventuele stappen onderneemt of moet er dan daadwerkelijk eerst seks zijn geweest, voordat ze pas ingrijpen? Ik ga ervanuit dat een klein gedeelte over zijn voetenfetish al bekend is bij de politie, omdat hij in Juli in elkaar geslagen is door 3 man en als het goed is, op het politiebureau verschenen is, omdat hij destijds een 12 jarige lasting viel met die vraag. Meer bewijs heb ik niet maar kan er wel via via misschien aan komen omdat ik aantal namen ken waaraan hij ook seks heeft gevraagd. Nu zit ik echter alleen met nog een ander problem, vermoedelijk heft mijn ex een Narcistische persoonlijkheidsstoornis hij is erg manipulatief op het relatiegebied. Iedere keer als ik het uitmaak dreigt hij met dingen of probeert mensen tegen elkaar uit te spelen. Ook betrekt hij iedere keer mijn grootste angsten erbij. Zo heeft hij bijvoorbeeld alleens gedreigd, als zijn ma iets over me zou weten dan kon ze me nog wel vermoorden met een pistol. Gezien zijn vroegere jeugd die niet goed was aggressieve stiefvader die zijn moeder mishandelde, moeder heeft drankproblemen en valt me op dat ze erg dominant is ingesteld, denk ik nog wel dat hij mogelijk nps heeft. Hij zou op vroege leeftijd misbruikt zijn geweest, maar wat ik niet begrijp is: Hoe kan je dan later zo ingesteld zijn als hij beweert dat het een heftig trauma is die hij zou hebben opgelopen. Ik bevat dit niet tenzij hij de handelingen mogelijk toch als prettig heeft ervaren. Steun van zijn moeder zal ik denk ik niet krijgen, want ze gelooft namelijk toch alles wat hij zegt. Als hij zich iedere dag aftrekt op meiden vanwege zijn voetenfetish wat keer op keer op keer foutgaat, zegt ze alleen niet meer doen he. Het gaat hier dan als voorbeeld over meer dan 50 gemiddeld over 3 dagen. Ik vind dit erg absurd en terwijl we erg vaak seks hadden me toch wel afvraag of hij echt hyperseksueel is. Dat iemand een fetish heeft of lijdt aan dwang kan ik snappen, maar dit is toch echt erg. Nu hebben we laatst een gesprek gehad toen ik het heb uitgemaakt waarin hij naast bewijs wat ik al had openlijk toegeeft dat hij fout was om vervolgens weer te zeggen dat ik uit mijn nek klets een vreselijke leugenaar ben en dergelijke. Zijn gedrag valt aanzienlijk op van netjes en life naar kwaad wordende. Hij Scheldt mij uit en zegt vervolgens dat ik hem niet moet uitschelden en vals beschuldigen etc. Ook erg dwangmatig proberen mij hem te laten bellen wat ik niet wilde en anders moest ik maar mijn bek dichthouden. Snap wel waarom hij wilt natuurlijk niet dat zijn gedragingen zwart op wit staan. Verleden tijd wilde hij ook graag seks met mijn zusje. Ik zou hem graag aan willen geven om kinderen in de toekomst te beschermen, maar ook mijn familie. Ik vind het namelijk lasting dit soort mensen in te schatten hetzelfde geld doet hij ooit iemand uit mijn familie iets aan. Dit denk ik, omdat hij me in het begin van onze relatie vaker helemaal bont en blauw kneep, want hij weet dat ik verleden tijd een jeugdtrauma daarvan heb gehad en hij ging net zo lang door totdat ik vreselijk kwaad werd of begon te huilen vanwege mijn trauma. Hij heeft me echter nog nooit geslagen, misschien wel in stoeiende vorm dan. Hij gooit ook vaker met dingen als hij boos is bijvoorbeeld. Wat denken jullie over een aangifte kan dat slagen? En ook hoe kan ik dat eventueel het beste aanpakken. Ps. Ik heb vorig jaar bijna een psychose gehad door zijn gedrag en had vanwege gebeurtenissen het jaar ervoor een daadwerkelijke psychose rond dezelfde periode wat ook was veroorzaakt door een andere ex.
Alle reacties Link kopieren
Zoek hulp.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al onder behandeling bij een psychiater. Was vallen en opstaan, stom dat ik meerdere keren bij hem ben terug gegaan, maar niet langer meer dan kan hij nog zoveel dreigingen of bedreigingen sturen. Heb hem al meerdere keren voorwaardes gesteld, houdt zich 1 maand er poeslief aan erna niet meer. Therapie is hij misschien twee keer naartoe gegaan en nu kapt hij dat af. Hopelijk ben ik deze keer sterk genoeg om bij hem weg te blijven. Alleen komt hij waarschijnlijk wel binnenkort weer in mijn buurt te wonen. Hij is destijds eruit gezet hier, maar komt toch naar alle waarschijnlijkheid in mijn buurt te wonen :S.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst bij de politie een gesprek aanvragen. Zij kunnen je dan wel vertellen of eventuele aangifte zin heeft.
Zelf kun je denk ik ook wel wat hulp gebruiken. Heb je therapie? Ik begrijp uit je verhaal dat je blijkbaar nog geregeld contact met je ex hebt, waarom is dat? Jullie hebben geen kinderen samen? Verbreek alle contact.
Of hij een narcistische persoonlijkheid heeft, is voor jou niet meer relevant.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik typ te langzaam. Ik lees nu dat je idd al therapie hebt. Mosterd.
Alle reacties Link kopieren
Zorg eerst maar eens voor jezelf. Daar heb je je handen al vol aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem inmiddels na laatste gesprek waarin hij toegaf fout te zijn en erna weer zijn gedrag omslaat in kwaadheid op alles geblokkeerd. Heeft aantal keer met de huistelefoon gebeld en voicemails ingesproken die ik niet kon weigeren, omdat dat nummer onbekend belt. Maar heb gewoon mijn voicemail uitgeschakeld, zodat hij me daarop ook niet meer kan bereiken. Maak me wel zorgen om het feit dat hij deze week waarschijnlijk op een nieuwe groep te wonen komt in een straal van 2 km. De bazin zou zijn vader wel inlichten met het bewijs wat ze hebben gezien, maar de vraag is of zijn pa het plan verandert ik hoop het. Ben wel bang dat hij me mogelijk probeert op te zoeken. Voordat het misschien onduidelijk is die jongen heeft voormalig bij onze stichting gewoond denk omtrent mijn gezondheid zou de bazin zijn pa op de hoogte stellen hiervan.
Tip de politie en ga door met je eigen leven.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke, we hebben geen kinderen godzijdank niet moet ik nog vrezen dat hij mijn Eigen kinderen dan wat had aangedaan. Hij wou dit wel graag kinderen maar niet aan toegegeven. Was al dom genoeg dit wetende dat ik lange tijd de relatie niet had beeindigd en hem steeds kansen gaf. Stel mijn kinderen overkomt dan iets, dat vergeef je jezelf ook niet meer als je al weet dat het risicovol kan zijn. En bedankt iedereen voor de reacties.
waarom heb je een relatie met dit eh figuur?
Laat 'm met rust. Hij is niet voor niets te ex, dus waarom zou je je nog met hem willen bemoeien? Krijg je hooguit zelf gelazer mee als ie daar achterkomt.
VerdrietigeMeid schreef:
23-09-2017 13:09
Jufjoke, we hebben geen kinderen godzijdank niet moet ik nog vrezen dat hij mijn Eigen kinderen dan wat had aangedaan. Hij wou dit wel graag kinderen maar niet aan toegegeven. Was al dom genoeg dit wetende dat ik lange tijd de relatie niet had beeindigd en hem steeds kansen gaf. Stel mijn kinderen overkomt dan iets, dat vergeef je jezelf ook niet meer als je al weet dat het risicovol kan zijn. En bedankt iedereen voor de reacties.
hij zit in een instelling zeg je. Waarom? en waarom vertel je dit niet aan zijn begeleiders/ bewakers/ reclassering
Waarom heb je uberhaupt een relatie gehad met iemand uit 'n instelling?
Alle reacties Link kopieren
Iedere pedofiel is een narcist.

Euh wat moet je met zo'n rare kerel???
Alle reacties Link kopieren
Nou keukenstoel wil niet meteen beweren dat iedere pedofiel een narcist is het kan vaak gepaard gaan. En redbulletje ligt eraan wat voor instelling het is dit is gewoon een instelling voor volwassenen met een beperking. En waarom een relatie goeie vraag, omdat het langer duurde voordat ik erachterkwam dan is de plak wat groter en dus moeilijker om iets los te laten. En keukenstoel zeg maar gerust pedoseksueel, omdat hij echt seks wilt met minderjarigen of kinderen. Alhoewel ik wel van mening ben dat hij beter naar een gekkenkliniek kan inplaats van een woongroep, maarja tegenwoordige maatschappij gebeurt dat toch niet ben ik bang. Moet hij zeker eerst een kind voor hebben misbruikt ben ik bang. En ja redbulletje best kans dat ik gelazer krijg andere kant heb helaas meer gekke figuren op mijn dak gehad als exen, moet ik maar weer een gek op deze wereld gewoon vrijuit laten lopen. Heb al vaak genoeg fouten gemaakt waarvoor ik exen beter had kunnen aangeven bij de politie. Vindt je dat ook als hij probeert vrienden en kennissen uit mijn familie slachtoffer te maken? Ja hij heft helaas al vaak genoeg mensen uit mijn familie en omgeving lasting gevallen, zou ze dat graag besparen voordat dat ooit wel met iemand mis gaat.
anoniem_355195 wijzigde dit bericht op 23-09-2017 14:06
Reden: spelfout
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ben ook iemand die vaker toch probeert oplossingen te zoeken of toch probeert het geode in iemand te zien, maar conclusie is dat dat dus bij deze niet werkt en nu wel besluit ermee te stoppen.
Vraag dan gewoon een contactverbod aan.

En ga je jezelf eens heel goed afvragen waarom je überhaupt bij die man bent blijven plakken en waarom je in godsnaam nog zo ontzettend met hem bezig bent.
En redbulletje ligt eraan wat voor instelling het is dit is gewoon een instelling voor volwassenen met een beperking.
Da's dan toch nog steeds raar om daar 'n relatie mee te beginnen? Iemand die zo'n beperking heeft dat ie niet eens zelfstandig kan wonen is toch geen relatiemateriaal?
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is, is het nog niet mis gegaan, maar wat nou als hij ooit iemand vindt waarmee hij een band kan opbouwen en het gaat mis? Iemand in de puberteit kan misschien nog maar net nadenken dit is niet oke een kind van 8 is nog niet zo ver in ontwikkeling. En ik ken keren dat nog net op het randje mensen van 14 niet akkoord zijn gegaan wel bijna.
Joh, ze kunnen TBS-ers met 'n verkrachtingsverleden niet eens in de gaten houden als die op verlof mogen, laat staan iemand die kan gaan en staan waar ie wil. Gewoon niet meer mee bemoeien, je blijft er veel te veel in hangen als ex.
Alle reacties Link kopieren
Nou redbulletje misschien vindt jij dat maar ben het niet met die stelling eens, dus dan zouden mensen met autisme borderline etc. dus geen recht hebben op een relatie die wel goed kan verlopen eventueel met iemand die het beste begrip heft voor mensen met een beperking. Autisten bijvoorbeeld kunnen best goed samengaan qua begrip voor elkaar, denk beter dan wanneer je een person zonder beperking ernaast zet. Kijk als je het nou over mijn ex hebt dat is wat anders dat is niet meer autisme hebben dat is gewoon geloof ik iets in de hersenen wat echt total niet spoort.
Alle reacties Link kopieren
Oke redbulletje wat je zegt over TBSers kan kloppen heel vaak komt het ook voor dat ze het probleem niet kunnen oplossen en sterker nog de person nog beter leert hoe te manipuleren. Maar andere kant niets doen en degene maar vrij laten lopen is al helemaal gevaarlijk dan geef je ze zowieso vrij spel. Alhoewel ik wel begrijp dat je dit bedoelt uit veiligheid zodat hij me niet bedreigt of wat dan ook.
VerdrietigeMeid schreef:
23-09-2017 14:15
Nou redbulletje misschien vindt jij dat maar ben het niet met die stelling eens, dus dan zouden mensen met autisme borderline etc. dus geen recht hebben op een relatie die wel goed kan verlopen eventueel met iemand die het beste begrip heft voor mensen met een beperking. Autisten bijvoorbeeld kunnen best goed samengaan qua begrip voor elkaar, denk beter dan wanneer je een person zonder beperking ernaast zet. Kijk als je het nou over mijn ex hebt dat is wat anders dat is niet meer autisme hebben dat is gewoon geloof ik iets in de hersenen wat echt total niet spoort.
Ik ben zelf ASS-er (dat weet ik pas sinds kort) maar ik weet al wel veel langer dat ik absoluut geen relatiemateriaal ben: vrij onverdraagzaam en laag EQ.
Alle reacties Link kopieren
Okee, vindt dat ontzettend sterk van je dat je dat toegeeft en dat is ook een moeiliijk iets, alhoewel ik toch geloof dat er voor jou ook mogelijkheden zijn, misschien een gelijkgestemde die begrijpt waar dat probleem vandaan komt. Maar het kan ook nog groeien met leeftijd geen idee hoe oud je nu bent. Wegwensen kan je het niet, maar ook binnen je autisme kan je sterker worden en verbeteren over de jaren heen;)
VerdrietigeMeid schreef:
23-09-2017 14:25
Okee, vindt dat ontzettend sterk van je dat je dat toegeeft en dat is ook een moeiliijk iets, alhoewel ik toch geloof dat er voor jou ook mogelijkheden zijn, misschien een gelijkgestemde die begrijpt waar dat probleem vandaan komt. Maar het kan ook nog groeien met leeftijd geen idee hoe oud je nu bent. Wegwensen kan je het niet, maar ook binnen je autisme kan je sterker worden en verbeteren over de jaren heen;)
Ik heb juist géén behoefte aan relaties door mijn ASS en nu ben ik daarin juist bevestigd. Ik heb me juist altijd (blijkbaar onopvallend) goed aan weten te passen aan de maatschappelijke ratrace, maar nu na 48 jaar ben ik daar wel klaar mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven