??????????????? Super weird

17-11-2017 18:10 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik loop sinds kort stage.. ik heb echt last van mijn eigen gedrag wat ik niet onder controle kan krijgen. Ik zal jullie even een voorbeeld geven van de dingen die ik niet wil doen en toch zo verlopen en ik daardoor baal en me nog meer schaam.

- Mezelf voorstellen aan mensen op stage ( bij de eerste 5 personen is het geforceerd goed gegaan. ) erna zoals bijv vanochtend. Had ik eigenlijk 2 keer een hand aan iemand moeten geven van Hoi, ik ben huppeldepup ; stagiaire hier. Toch heb ik dat vermeden omdat ik niet durfde af te stappen op de personen. ( de eerste 5 keer waren overigens zowat 1 op 1 . Blijkbaar vond ik dat minder erg.. maar goed ik heb het dus vermeden en nu zit ik daarmee want wss is 1 van hun toch echt een collega die ik vaker zal tegen komen. Ik snap niet wat mijn probleem is? Ook hadden wij gisteren voor het eerst een supervisie en toen het mijn beurt was om te praten kwam letterlijk alleen dit uit mijn mond : Hi, ik ben huppeldepup ik loop hier sinds een paar dagen stage en het bevalt me goed! . Punt .... awkward silence .. 🤦🏼‍♀️
Terwijl in mijn hoofd ik echt wel een uitgebreid babbel voor ogen had. Ik kan gwn echt niet goed praten? Communiceren? In mijn hoofd wel maar het tot woorden brengen niet? Het frustreert mij heel erg want het neemt zoveel energie in beslag om goed te proberen te communiceren.. En daardoor ga ik piekeren over het beeld wat mensen van mij kunnen krijgen terwijl ik het niet zo bedoel en ik echt geen dommie ben .


Wie heeft advies voor mij ?
Alle reacties Link kopieren
bij ons stellen stagiares zich eigenlijk niet eens echt voor, dus wat jij doet is al behoorlijk hoor

probeer te ontspannen, haal koffie, daar maak je pas een leuke indruk mee haha
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Als je advocaat-stagiair bent is het wel raar, anders niet hoor
Alle reacties Link kopieren