natuurlijke kalmeringsmiddelen

15-12-2017 10:05 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Ik voel mij niet zo lekker de laatste tijd, veel verschillende tegenslagen die er nu voor zorgen dat ik een beetje op ben. Daarbij komt een medisch probleem met mijn oog, ik zie krom met mijn linkeroog en vlekken, ik ben al naar de oogarts geweest en ik heb al een keer een prik in mijn oog gehad, maar ik was zo gespannen rond die tijd, ik trok het niet zo goed. Nu blijkt dat het medicijn net heeft gewekt en nu moet ik nog eens drie keer een prik. Zelfs de oxazepam hielp niet bij mij, ik zat nog steeds te zweten en te trillen als een rietje.

Weet of heeft iemand goede ervaringen met natuurlijke kalmeringsproducten en zo ja, welke.

Alvast bedankt
Niet natuurlijk.

Tenzij je bijvoorbeeld wiet ook meetelt.

Natuurlijke middelen helpen echt geen zier, hooguit is er een placebo-effect.
Ik ben bang dat het niet gaat werken, als oxazepam al niet werkt. Je hebt wel natuurlijke rustgevers, maar die hebben een veel mildere werking dan oxazepam. Sorry :-(
Alle reacties Link kopieren
hm, jammer, wat is van de natuurlijke rustgevers wel een goeie? Weet je dat, Bumba?
Alle reacties Link kopieren
Ik rook trouwens niet, dus wiet is uitgesloten, ik heb wel cbd druppels, maar die helpen nog niet veel.
Alle reacties Link kopieren
Ik drink zelf kamillethee met lavendel en heb ook Bach rescue druppels. Daar heb ik wel goede ervaringen mee, maar misschien dat dit te licht werkt voor jou. Het valt te proberen misschien
Ik heb goede ervaringen met Valdispert. Maar vergeleken met oxa is de werking daarvan echt heel klein.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dank jullie wel, ga ik proberen!
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook je voeding kunnen aanpassen om zo meer GABA binnen te krijgen: http://www.corpushealth.nl/artikelen/wat-is-gaba
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hee Amber, bedankt, dat ga ik even lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gelezen, ik ga het gelijk bestellen, echt bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Geen dank hoor, sterkte!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik soms wanneer ik onrustig ben 1 pil in de avond. Ik gebruik het nu alleen nog incidenteel. Momenteel eet ik vooral plantaardig en volkorenproducten misschien dat ik daardoor niet zo nodig heb.

Gelijk 2 pillen per dag is dus niet perse nodig. Het is een kwestie van uitproberen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik eet eigenlijk al wel heel gezond denk ik, veel groente, brintapap, maar het zal vast wat voor me doen denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven