Uitgeblust en wil vooruit..ervaringen gevraagd

20-09-2018 19:49 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-09-2018 21:00
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja zeg. Ik zat midden in het verhaal. Respectloos.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Waarom al die verkleinwoorden?

Wat bedoel je met er zijn wat pijnlijke dingen gebeurd?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst :hug:

Je verhaal komt klinkt me wel bekend! Een tijdje terug had ik ook te maken met extreme vermoeidheid (ook altijd maar bezig en bezig en vooral bezig). Dat eiste na verloop van tijd ook zijn tol van me! Toen naar de dokter geweest, die me doorverwees naar POH. Toen samen met de POH een paar sessies gehad en gekeken waar die vermoeidheid allemaal vandaan kwam door een schemaatje te maken van wat kost je energie en wat geeft je energie. Daaruit bleek dat ik veel dingen deed die meer een "verplichting" waren dan dat ik ook daadwerkelijk leuk vond. Sindsdien ben ik me wel bewuster van me energiebalans op een dag en is het ook makkelijker om wat momenten in te plannen voor mezelf!

Kortom mijn advies: Wees eerlijk tegen jezelf en erken dat je lichaam nu aangeeft dat het moe is en dat de energievoorraad moeten worden bijgevuld. Kies nu eventjes voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Vreemd gegaan zeker?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven