Met helm op geboren

16-03-2019 21:36 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Toen ik werd geboren had ik een vlies over mn hoofd. Mijn moeder zegt jij bent met een helm op geboren.. en je heb een byzondere gave.
Ik ben benieuwd naar mensen die ook hiermee zijn geboren en wat hun daarover is verteld.
Liefs
En wat is jouw bijzondere gave dan?

Mijn gave is om zoveel mogelijk geld te laten verdwijnen.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
16-03-2019 22:17
En wat is jouw bijzondere gave dan?

Mijn gave is om zoveel mogelijk geld te laten verdwijnen.
Heeeee die gave heb ik ook. Maar ik ben niet met helm op geboren :blond:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
lux- schreef:
16-03-2019 22:20
Heeeee die gave heb ik ook. Maar ik ben niet met helm op geboren :blond:
Ik ook niet vandaar die deuk in mijn harses :proud:
lux- schreef:
16-03-2019 22:20
Heeeee die gave heb ik ook. Maar ik ben niet met helm op geboren :blond:
+1
Kind ook, geen vlies wel een tang.
Alle reacties Link kopieren
Geen helm, gave.. geld verspillen?! Je bent dan zeker met een gat in je hand geboren.. :hihi:
Moganasa050 schreef:
16-03-2019 22:39
Geen helm, gave.. geld verspillen?! Je bent dan zeker met een gat in je hand geboren.. :hihi:
Ook al niet.
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
16-03-2019 22:20
Heeeee die gave heb ik ook. Maar ik ben niet met helm op geboren :blond:
Ik heb die gave ook maar ik ben wel met de helm op geboren! :hihi:
Vroeger zeiden ze als je met de helm op bent geboren ben je paranormaal begaafd.
Moganasa050 schreef:
16-03-2019 22:39
Geen helm, gave.. geld verspillen?! Je bent dan zeker met een gat in je hand geboren.. :hihi:
Zonder handen zelfs.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is je gave wel brommer rijden.
SjaanRoeispaan schreef:
16-03-2019 22:46
Misschien is je gave wel brommer rijden.
:lol:

Motorraces.
Alle reacties Link kopieren
Isabellarose- schreef:
16-03-2019 22:44
Vroeger zeiden ze als je met de helm op bent geboren ben je paranormaal begaafd.
Ze zeiden vroeger ook dat de wereld plat was. Om in te gaan op je vraag: mijn ouders zijn te nuchter om te geloven in het paranormaal begaafde en hebben mij dus ook niet die 'bewering' verteld. Zoals je waarschijnlijk al vermoed heb ik ook geen interesse in het paranormale en dergelijke, ieder zijn eigen ding... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
16-03-2019 22:46
:lol:

Motorraces.
Oh ik dacht meer aan Ramona op de scooter.
Alle reacties Link kopieren
Isabellarose- schreef:
16-03-2019 22:44
Vroeger zeiden ze als je met de helm op bent geboren ben je paranormaal begaafd.
Ja dat word er ook wel gezegd.. Vind spiritualiteit interessant en mocht ik een paranormale gave hebben ben ik er nog niet achter wat ik goed kan.
Alle reacties Link kopieren
ClaudiaDonovan schreef:
16-03-2019 22:48
Ze zeiden vroeger ook dat de wereld plat was. Om in te gaan op je vraag: mijn ouders zijn te nuchter om te geloven in het paranormaal begaafde en hebben mij dus ook niet die 'bewering' verteld. Zoals je waarschijnlijk al vermoed heb ik ook geen interesse in het paranormale en dergelijke, ieder zijn eigen ding... ;-)
De vroedvrouw zei je kindje is geboren met een gave en mijn opvatting daarvan is dat ik overal goed in ben.. en dat is ook het geval alles gaat me makkelijk af. Dat is wat mijn moeder mij heeft mee gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Als je met spiraal op je kop geboren wordt, heb je dan ook een gave?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
16-03-2019 22:45
Zonder handen zelfs.
Wat een opluchting moet dat contactloos betalen voor jou zijn. Hoe tikte je daarvoor je pincode in? Tenen of tong?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven