Ayahuasca

03-05-2019 10:41 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik steeds vaker hoor over Ayahuasca/DMT en hoe helend het is voor ons als mens, word ik steeds meer geïntrigeerd door dit onderwerp

Wie is zo een ritueel ondergaan of heeft zelfstandig DMT gebruikt?

Wat is de ervaring hiermee? Is het inderdaad dat je spiritueel op een hoger niveau bent gekomen etc.
Alle reacties Link kopieren
je kunt er vooral aan doodgaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ook gebeuren in het verkeer, mag ik vragen waar je jouw stelling op baseert?
Is dat die ceremonie waarbij je thee drinkt en vervolgens hallucinerend de boel onderkotst?
"hoe helend het voor ons is als mens"

Wauw, wat hebben we toch een hoge pet op van onszelf. We zijn echt maar een heel simpel soortje hoor.
Alle reacties Link kopieren
Of er gekotst wordt weet ik niet, DMT kan je ook roken, de trip duurt dan korter.
Alle reacties Link kopieren
Daarom Ayahuasca, om je uit de schaap/slaaf van de mastschappij modus te halen.
ChristianeF schreef:
03-05-2019 10:52
Daarom Ayahuasca, om je uit de schaap/slaaf van de mastschappij modus te halen.
Dat kan zonder drugs ook prima hoor. Dan heb je echt grotere problemen.

Je kunt er prima voor kiezen om geen slaaf/schaap van de maatschappij te worden.
Alle reacties Link kopieren
Er is een flink risico op psychose begrijp ik van wat ik er over heb gelezen. Dat zou het mij niet waard zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tja of je gaat gewoon hulp zoeken....
rosanna08 schreef:
03-05-2019 10:42
je kunt er vooral aan doodgaan

Is wel een hoger spiritueel niveau natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
ChristianeF schreef:
03-05-2019 10:52
Daarom Ayahuasca, om je uit de schaap/slaaf van de mastschappij modus te halen.
WAT?
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
03-05-2019 11:00
Is wel een hoger spiritueel niveau natuurlijk.
das waar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ChristianeF schreef:
03-05-2019 10:48
Of er gekotst wordt weet ik niet

Niet? Dat was het eerste waar ik aan dacht bij het lezen van de topictitel: 'o ja, dat is dat spul waarvan je je maag en de rest van je ingewanden uit je lijf kotst'.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
03-05-2019 11:04
Niet? Dat was het eerste waar ik aan dacht bij het lezen van de topictitel: 'o ja, dat is dat spul waarvan je je maag en de rest van je ingewanden uit je lijf kotst'.
Ja klopt, met het idee dat je al je ellende en negatieve energie uitkotst. Kun je natuurlijk ook gewoon een avondje gaan stappen.
ChristianeF schreef:
03-05-2019 10:52
Daarom Ayahuasca, om je uit de schaap/slaaf van de mastschappij modus te halen.
Waarom daarvoor drugs gebruiken?
Loop je dan niet de kans om slaaf te worden van de drug?
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
03-05-2019 11:07
Loop je dan niet de kans om slaaf te worden van de drug?

Ze heeft alvast een toepasselijke nickname...
Alle reacties Link kopieren
Dat van die trip vind ik dus ook beangstigend, LSD staat bekent om de bad trip die je ervan kan krijgen evenals het er in blijven 'hangen'. Ken een gast die dat is overkomen dus dat was altijd confronterend om hem te zien.

Voor de mensen op dit forum die meteen weer aannames moeten doen; ik heb geen psychische problemen.

Als ik nieuwsgierig ben hoe het is om als vegan door het leven te gaan betekent dat toch ook niet dat ik overgewicht, diabetes of een andere lichamelijke ziekte heb, wat een kortzichtigheid weer.

Daarom schijnt dit ritueel/DMT goed te zijn; tegen kortzichtigheid, anderen meteen veroordelen op basis van niks enz. Wordt de maatschappij alleen maar beter van wanneer mensen dit niet meer doen.
Alle reacties Link kopieren
kunnen ze ook niet meer als ze dood zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ChristianeF schreef:
03-05-2019 10:48
Of er gekotst wordt weet ik niet, DMT kan je ook roken, de trip duurt dan korter.
Overgeven is juist hét onderdeel van het ritueel. Daarmee gooi je je eigen weerstanden en blokkades letterlijk je lichaam ut volgens de mensen die daar in geloven. Helaas is de kans op doodgaan best groot. Laatst was er weer een item over het nieuws en ook RamBam heeft er een aflevering over gemaakt.
Daarbij is de kans op blijvende psychische schade door de psychose die opgewekt wordt reëel aanwezig.
Alle reacties Link kopieren
ChristianeF schreef:
03-05-2019 11:09
Als ik nieuwsgierig ben hoe het is om als vegan door het leven te gaan betekent dat toch ook niet dat ik overgewicht, diabetes of een andere lichamelijke ziekte heb, wat een kortzichtigheid weer.

Wat een achterlijke vergelijking.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/47ElVv3RG2M
Alle reacties Link kopieren
http://ohnopodcast.com/investigations/2 ... ne-edition

Deze serie van de podcast Oh No, Ross and Carrie gaat hierover. Ik vond het wel boeiend, maar niet omdat ik er in geloof ;-)
Alle reacties Link kopieren
ChristianeF schreef:
03-05-2019 11:13
https://youtu.be/47ElVv3RG2M
Waarom post je een filmpje over de Amerikaanse war on drugs die absoluut niks te maken heeft met Nederland?
Alle reacties Link kopieren
Waarom is psychologisch altijd zo zwaar beladen? Wanneer je lichamelijk naar de klote bent kunnen mensen dat begrijpen wanneer je naar de sportschool wil of op dieet gaat maar zodra een persoon zich spiritueel verder wil ontwikkelen dan is dat 'eng', mankeer je zeker wat, moet METEEN de huisartspsycholoog/psychiater bellen en daar ellenlange praatsessies houden en een paar pillen slikken want ja, zo gaat dat toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven