Gekke gebeurtenis

25-05-2019 00:47 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik vind het af en toe wel leuk om hier mee te lezen. Had nooit de behoefte om te reageren dus ik had geen profiel, maar zit nu al de hele avond na te denken over een toch wel erg vreemde gebeurtenis van vandaag. Ik ga proberen om het zo goed mogelijk te beschrijven maar kan denk ik niet voorkomen dat het raar gaat klinken.

Ik heb een paar dagen geleden een aantal foto's (polaroids) opgehangen aan de zijkanten van mijn spiegel. Op één van die foto's sta ik zelf, samen met drie vriendinnen van vroeger.
Ik ben vandaag de hele dag weggeweest. Toen ik thuis kwam zag ik tot mijn verbazing dat die foto op mijn makeup tafel lag (die staat voor de spiegel). Oké, kan gebeuren dat die foto van de spiegel is gevallen. Maar nu komt het bizarre.
Op de plek waar die foto hing, hing nu een andere foto. Een foto van een theater in Londen, waar ik een paar jaar geleden ben geweest. Ik heb die foto al jaren niet meer gezien, ik dacht dat ik hem kwijt was.

Ik woon alleen. Er is niemand die een sleutel van mijn huis heeft. Niemand die mijn huis binnen zou kunnen komen zonder dat ik het weet. Ik weet 100% zeker dat ik de foto's niet zelf verwisseld heb. Ik vind het bizar. Is er iemand die een logische verklaring kan bedenken? Is het een inbreker, spookt het in mijn huis? Help.

(geen idee waar dit onder valt, dus heb 'm maar onder psyche geplaatst want ik denk zelf dat ik gewoon knettergek ben geworden.. :facepalm: )
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze achter elkaar gezeten, een beetje aan elkaar vastgeplakt? En is de bovenste nu gevallen en de andere blijven hangen omdat die tussen de rand van de spiegel geklemd zit?
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
schorpioentje28 schreef:
25-05-2019 04:27
Hebben ze achter elkaar gezeten, een beetje aan elkaar vastgeplakt? En is de bovenste nu gevallen en de andere blijven hangen omdat die tussen de rand van de spiegel geklemd zit?
Dat dacht ik ook meteen! :)

edit: ik zou het wel heel raar gevonden hebben als je die foto uit Londen niet kwijt was geweest maar in een boek had geplakt of zo, maar gezien je hem kwijt was zat hij ws allang tegen die andere foto geplakt; je bent niet gek aan het worden hoor!
anoniem_648f5a0e87365 wijzigde dit bericht op 25-05-2019 04:36
Reden: edit
30.34% gewijzigd
Zou maar niet bang zijn voor een inbreker. Die neemt liever je geld, sieraden, laptop e.d. mee, dan een verloren gewaande foto op te hangen. ;)
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
25-05-2019 06:13
Zou maar niet bang zijn voor een inbreker. Die neemt liever je geld, sieraden, laptop e.d. mee, dan een verloren gewaande foto op te hangen. ;)

Ik hoorde gisteren op de radio dat een man thuis kwam, zag dat er was ingebroken en in plaats van dat er dingen waren weggenomen, was zijn hele huis perfect schoongemaakt. Waarschijnlijk een foutje van een schoonmaakbedrijf :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Brrrrr... Ik moet denken aan de film Lost Highway.

Iemand probeert je iets te vertellen denk ik
himalaya schreef:
25-05-2019 06:57
Ik hoorde gisteren op de radio dat een man thuis kwam, zag dat er was ingebroken en in plaats van dat er dingen waren weggenomen, was zijn hele huis perfect schoongemaakt. Waarschijnlijk een foutje van een schoonmaakbedrijf :P
Ik wil ook zo'n inbreker!
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
25-05-2019 04:27
Hebben ze achter elkaar gezeten, een beetje aan elkaar vastgeplakt? En is de bovenste nu gevallen en de andere blijven hangen omdat die tussen de rand van de spiegel geklemd zit?
Kijk, ik wist dat het geen slecht idee was om hier een topic te openen. Heb er nooit aan gedacht dat dit zou kunnen.. Maar weet nu wel zeker dat dit is wat er is gebeurd (want hoe zou het anders mogelijk zijn :bonk:)
Check beide foto's op plakresten. Die van het hotel aan de voorkant en de ander aan de achterzijde. Maar ik hoopte op iets spannenders. Spoken uit een koloniaal verleden of zo.
himalaya schreef:
25-05-2019 06:57
Ik hoorde gisteren op de radio dat een man thuis kwam, zag dat er was ingebroken en in plaats van dat er dingen waren weggenomen, was zijn hele huis perfect schoongemaakt. Waarschijnlijk een foutje van een schoonmaakbedrijf :P
Dan mag hij hier ook inbreken :clown:
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
25-05-2019 08:29
Dan mag hij hier ook inbreken :clown:

Hier ook! :P

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3646586 ... eelt-niets
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
TO leef je nog?
Misschien slaapwandel je wel. Ik doe echt de raarste dingen die ik soms dagen later ontdek ;)
O, oud topic. Die is al volledig bezeten denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Gespleten persoonlijkheid? ;-D
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven