waar bewaren jullie je schoenen?

27-08-2008 16:05 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
waar bewaren jullie je schoenen? ik vind het zo rommelig om het allemaal onder bed te zetten. in tussentijd zijn het er ook best veel en veel die je eigenlijk nauwelijks aandoen of alleen in de zomer...

mooie oplossing?
Alle reacties Link kopieren
ik heb 2 grote curver boxen, van die platte die onder het bed passen. Er zitten wieltjes onder, dus heel handig. Netjes opgeborgen en stofvrij.

Mijn laarzen staan in mijn kledingkast.



groetjes Giraf
Alle reacties Link kopieren
in de doos in de kledingkast
Alle reacties Link kopieren
Op een schoenenrekje onderin mijn kledingkast.
in de kelder. en dat ziet er idd rommelig uit. maar kan geen andere plaats ervoor vrijmaken helaas....
Alle reacties Link kopieren
In die superkleine hal,onder de kapstok op een schoenenrekje :-(( Tis geen succes maar ik weet anders ook geen plek voor al die schoenen....

Laarzen liggen nu nog op zolder en komen over enkele weken weer naar beneden en dan gaan de open schoenen naar zolder. Drama met al die schoenen!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon onderin de kast op een stapel.Schoenen die ik elke dag draag voor mijn werk staan in het berghok onder de kapstok.



Ik vind onder het bed trouwens maar een rare plek,moet je als je gaat stofzuigen eerst al die schoenen weghalen.(vind die platte rolboxen wel een goed idee maar dat kan bij ons niet want we hebben een box spring die tot vlak boven de grond komt)
Gewoon in de gang onder de kapstok. 'k Ben geen schoenenmens, dus het zijn maar 'n paar paar.
Alle reacties Link kopieren
In de gang hebben wij een grote loze ruimte onder de trap..daar staan ze maar liefst in 3 schoenenrekken, keurig in het gelid. Toen wij kleiner behuist waren bewaarden wij ze in de orginele dozen in de kast, schreef ik er altijd op wat erin zat zodat je niet al die dozen open hoefde te rukken
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
In een zelfgemaakte schoenenzak aan de achterkant van de slaapkamerdeur. Passen precies twee schoenen in een zakje, ongeveer 20 paar in de totale zak.
Op een hoop, in een doos en onder de kapstok.
In de hal, onder mn haltafel, heb een uitschuifbaar schoenenrek, wat precies tussen de tafelpoten past, 2 lagen op elkaar, en daar past alles op en in, redelijk netjes weggewerkt dus
Alle reacties Link kopieren
lijkt me toch niet echt fris om ze zonder doos in je kledingkast te bewaren?
Alle reacties Link kopieren
Er slingeren er altijd wel wat rond in m'n huis ;-) Maar eigenlijk horen ze in een diepe la van mijn ladenkast.
Heb in mijn klerenkast 2 van die schoenenopbergers van de Ikea hangen, daar kunnen 20 paar schoenen in, en nog wel meer want ik heb meerdere paren slippers samen in een vakje.

En mijn laarzen staan op een andere plek, in een kastje vlakbij de badkamer, waar ik bovenin al mijn cosmetica heb staan.
Alle reacties Link kopieren
In een schoenenkast in mijn trappenhuis. Woon op de bovenste etage dus niemand heeft er last van.
Alle reacties Link kopieren
Onderin de kast
Alle reacties Link kopieren
In een speciale schoenenkast in de gang. En de overige schoenen in de inloopkast.
Alle reacties Link kopieren
In de kast op een hoop gesmeten...



Heb drie paar nette laarzen die staan boven op de boekenkast...
Alle reacties Link kopieren
Een aantal in de gang onder de verwarming en de schoenen die ik weinig draag in een doos in mijn kledingkast.
Buiten, in een boekenkast
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ook een en al chaos, het ligt op een hoop in de gangkast, maar ik ga mijn leven beteren en ga bij ikea een schoenenkast halen en die komt netjes onder m'n kapstok.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 schoenenkasten van de bouwmarkt (zo een met 4 deurtjes/laatjes) op elkaar staan. Overweeg een derde, maar dan moet ik met opstapje bovenin :rofl:

Laarzen in een deel van de kledingkast.

In 1 kastje kunnen per vak 4 tot 5 paar schoenen/slippers.... eh 8 vakken en kan niet alles kwijt, dus tel maar uit ;-] ...

Heb ze nu zelfs gerubriceerd per vak op kleur !!
Alle reacties Link kopieren
bunzing schreef op 27 augustus 2008 @ 16:55:

lijkt me toch niet echt fris om ze zonder doos in je kledingkast te bewaren?
Waarom niet? Ik gooi ze er overigens niet meteen na het dragen in(meestal slingeren ze nog 1 of 2 dagen door het huis..)
Alle reacties Link kopieren
bunzing schreef op 27 augustus 2008 @ 16:55:

lijkt me toch niet echt fris om ze zonder doos in je kledingkast te bewaren?
Valt wel mee. De schoenen die ik langere tijd niet draag staan in de kledingkast. Schoenen die ik vaak aanheb staan in de hal op een schoenenrek onder de kapstok. Meestal staan de schoenen die ik aan heb gehad dus eerst onder de kapstok. Als ze daar te lang staan (dat merk ik wanneer de stapel schoenen hoger wordt) dan verhuis ik de schoenen die ik niet draag naar de kast. Ze zijn dan tegen de tijd dat ik ze in mijn kledingkast zet dus al helemaal uitgewasemd en uitgewalmd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven