tuinliefhebster

26-05-2007 02:30 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben 36 en helemaal gek van tuinieren. het lijkt me heel leuk om hier met meiden die dezelfde interesse hebben over te kletsen en elkaars tuin te bekijken en misschien samen open tuinen te bezoeken. er zijn wel wat tuinclubs bij mij in de buurt maar de gemiddelde leeftijd ligt boven de 60, wel aardige mensen maar het lijkt me leuk om  met leeftijdgenoten hier mee bezig te zijn. wie heeft interesse, ik woon in west brabant.
Alle reacties Link kopieren
Beste Duikertje, je kan denk ik beter je tekst in de TO post veranderen. Op deze manier is het een oproepje en dat mag hier niet. Als je het gewoon alleen over tuinieren hebt wel. Je kan dan altijd nog later als je met meiden kletst ze vragen of ze het leuk vinden mee te gaan naar evenementen. Of je kan een oproepje doen bij ViaViva. Veel tuinierplezier.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik woon ook in west brabant en bied hierbij mijn voortuin aan als oefenlocatie voor clubmiddagen, mocht je veel gelijkgestemden treffen. Ik ben wel een beetje klaar met mijn tuin, namelijk. Helaas alleen in figuurlijke zin, in letterlijke zin loop ik een paar seizoenen achter. Op zich vind ik een tuin best leuk hoor, don't get me wrong, maar de vorige eigenaren van ons huis hebben op een slordige 50 m2 een soort Versaillodam laten aanleggen. Met paadjes waar je over kunt wandelen. Als je 75 cm groot bent, that is. En meer van dat soort ellende.



Dus, willen jullie met zijn allen (ik ga er maar even van uit dat je oproepje een groot succes wordt, uit eigenbelang) mijn tuin make-overen, dan zijn jullie van harte welkom. Ik zorg wel voor de koffie en de heggeschaar.



Ik heb er nou al zin in  :)
Alle reacties Link kopieren
Hm, lijkt me eigenlijk best leuk :$. Zo lezen heb jij een lapje grond waar tuinliefhebbers aardig hun hart kunnen ophalen. Jammer genoeg woon ik niet in de buurt, dus mijn bijdrage zal virtueel zijn. Mag dat ook?



Goed idee van je om je tuin hier aan te bieden en niet aan zo'n vreselijk tv-tuinprogamma. Nu krijg je een tuin waarin planten de hoofdrol spelen en zit je niet opgezadeld met een thematuin vol gesponserde tuttelemeuk die pijn doet aan je ogen.( Dat kunnen Viva-tuiniersters beter..toch? Meds? Andere tuiniersters waarvan ik de naam niet meer weet, waar zitten jullie?)



Wat zijn de maten van je tuin, Loomii? Waar bevinden zich de voordeur en de ramen? Hoe ligt de tuin t.o.v. de zon en weet je toevallig welke grondsoort je hebt?
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven