operatie kat

26-05-2017 16:02 11 berichten
Vandaag is onze kat geopereerd en een halve dag weggeweest. Bij thuiskomst doet de andere kat net alsof er een vreemde kat in huis rondloopt. Zit te blazen en met grote ogen naar hem te kijken. Iemand enig idee hoe dit komt, vreemde geur of zo? En ik mag toch aannemen dat dit met een paar uurtjes wel weer over is?
Ja, dat gaat wel weer over. Maar de patient ruikt heel vreemd o.a. medische lucht, en daar reageert de thuisblijver op.
Zorg sowieso dat de patient rust krijgt, dus hou ze een beetje uit elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ga ook even met een handdoek over de thuisblijver en wrijf de andere kat er daarna mee in. Paar keer herhalen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
dank voor de tips, ga ik gelijk doen.
Pfft valt niet mee, nog steeds een brom en blaasfestijn. Net even voorzichtig bij elkaar en gelijk weer vechten. Komthet nog wel goed? :'(
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
27-05-2017 09:07
Pfft valt niet mee, nog steeds een brom en blaasfestijn. Net even voorzichtig bij elkaar en gelijk weer vechten. Komthet nog wel goed? :'(
Ja hoor, komt goed.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Kom goed. Geef het tijd :there:
Zo raar, wonen ze 3 jaar samen en altijd lief voor elkaar en opeens (her)kennen ze elkaar niet meer. Hoe werkt dat toch in zo'n kattenhoofdje?
Katten zijn gek. Maar de jouwe is niet gekker dan anderen gelukkig :biggrin:

Kijk (lees) : http://www.praktijkvoorkattengedrag.nl/ ... rtsbezoek/
Ik herken het ook hoor, hier gaat het precies hetzelfde wanneer er een naar de dierenarts is geweest. Na een dag of twee is alles weer normaal. Ik vraag me ook af hoe dat werkt, kennelijk "kijken" ze meer met hun neus dan met hun ogen.
Vanaf vanochtend eindelijk weer toenadering tot elkaar. Samen gegeten en samen voor het raam zonder geblaas! Pfft zo blij om. Zie het toch liever zo , dan huis verdeelt in 2 helften met aan beide kanten een poes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven