Wat is het toch warm he?

26-05-2017 17:04 256 berichten
Ik trek hitte slecht het is in huis nu 26 graden. Alles zit potdicht zodat er geen hitte binnenkomt. Mijn kat is gelukkig binnen. Ik ververs constant haar water bakje met ijskoud water. Ik ga meteen een airco bestellen bedenk ik me nu.

Even afkoelen, ik zweet me dood, ik ben al meer dan 30 kilo afgevallen ik zou er nu toch geen last meer van hebben?
Ook veel dunne mensen hebben last de hitte.
Maar dat is je al eerder verteld volgens mij.
- 30 kilo hoeft niet direct te betekenen dat je een koukleum wordt hoor.

Ik heb op zich geen moeite met de warmte, maar na een paar warme dagen wordt het hier in huis soms wel erg warm. Wij krijgen volgende week een airco geïnstalleerd en vind het vooruitzicht wel fijn. :)
Fleet schreef:
26-05-2017 17:06
- 30 kilo hoeft niet direct te betekenen dat je een koukleum wordt hoor.

Ik heb op zich geen moeite met de warmte, maar na een paar warme dagen wordt het hier in huis soms wel erg warm. Wij krijgen volgende week een airco geïnstalleerd en vind het vooruitzicht wel fijn. :)
Laat je het installeren door het hele huis? Ik zit nu net op bol.com te kijken voor een airco maar het laten installeren door het hele huis lijkt me nog beter. Ik ga is met mijn vriend overleggen.
Alle reacties Link kopieren
Ach dat heeft het voordeel dat ik graag in bad ga.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ook dunne mensen hebben het warm

(Maar ik ben al mosterd)
Heerlijk airco, hebben we boven ook.
Mijn kat die ligt op de koude keukenvloer languit. Ik vindt het vooral voor haar zielig.
Ik vind het echt nog niet zo warm hoor. 25 graden toch maar ofzo?
Ttass30 schreef:
26-05-2017 17:10
Laat je het installeren door het hele huis? Ik zit nu net op bol.com te kijken voor een airco maar het laten installeren door het hele huis lijkt me nog beter. Ik ga is met mijn vriend overleggen.
Ja, wij laten het door het hele huis installeren. Bij ons hard nodig want de warmte stijgt naar boven en blijft daar hangen. Dat was voor ons de voornaamste reden een airco te nemen want het wordt voor de kinderen ondraaglijk warm. Kostenplaatje is bijna € 3000,- (afhankelijk van de oppervlakte die je moet koelen trouwens) maar het is een goede investering voor onze woning.
Fleet schreef:
26-05-2017 17:25
Ja, wij laten het door het hele huis installeren. Bij ons hard nodig want de warmte stijgt naar boven en blijft daar hangen. Dat was voor ons de voornaamste reden een airco te nemen want het wordt voor de kinderen ondraaglijk warm. Kostenplaatje is bijna € 3000,- (afhankelijk van de oppervlakte die je moet koelen trouwens) maar het is een goede investering voor onze woning.
Ik zal eens even overleggen hier. Ik wou namelijk ook al een centrale stofzuiger dat kost ook wat. Een airco lijkt me ook wel handig.
SallySpectra schreef:
26-05-2017 17:25
Ik vind het echt nog niet zo warm hoor. 25 graden toch maar ofzo?
Ik de hitte haatster vind het ook nog meevallen en dan heb ik een huis op het zuiden dat heel snel opwarmt.
O en ik ben tegenwoordig nog te dik ook.

Morgen word het pas heet. En ik vrees voor een zomer zoals vorig jaar.. gemiddeld 20+ voor 3 maanden met een aantal keer een flinke hitte(golf). Blech.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het veel te koud. 2 winterjassen, dikke handschoenen en een hele dikke sjaal. De verwarming staat op de hoogste stand. Ik heb ook maar snowboots aangetrokken, bij een graad of 50 praten we weer verder.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Op de slaapkamer hebben wij wel airco, die is dan ook op het zuiden. Ik ben dun, maar kan ook niet echt tegen hitte hoor.
Maar nu klaag ik niet, we zitten op Texel :biggrin: 23 graden.
Fee-de-Goede schreef:
26-05-2017 17:29
Ik de hitte haatster vind het ook nog meevallen en dan heb ik een huis op het zuiden dat heel snel opwarmt.
O en ik ben tegenwoordig nog te dik ook.

Morgen word het pas heet. En ik vrees voor een zomer zoals vorig jaar.. gemiddeld 20+ voor 3 maanden met een aantal keer een flinke hitte(golf). Blech.
Denk dat het alleen maar erger wordt de komende jaren. Meer extreem weer en denk dat we over +/- 10-20 jaar geen sneeuw meer kennen in Nederland.

Hence the AC. ;-)
Ttass30 schreef:
26-05-2017 17:29
Ik zal eens even overleggen hier. Ik wou namelijk ook al een centrale stofzuiger dat kost ook wat. Een airco lijkt me ook wel handig.
Jou kennende heb je meer plezier van de airco. Jij gaat het zelf stofzuigen toch maar missen. ;-)
anoniem_291221 wijzigde dit bericht op 26-05-2017 17:33
0.16% gewijzigd
Mijn kat ligt lekker buiten in de schaduw. Veel fijn er dan binnen nu. Heerlijk briesje erbij.
SallySpectra schreef:
26-05-2017 17:25
Ik vind het echt nog niet zo warm hoor. 25 graden toch maar ofzo?
Eensch. Precies goed, eigenlijk :proud: .

Maar ik moet toegeven dat het wel even wennen is, na al dat IJsheiligengedoe.
Fleet schreef:
26-05-2017 17:32
Denk dat het alleen maar erger wordt de komende jaren. Meer extreem weer en denk dat we over +/- 10-20 jaar geen sneeuw meer kennen in Nederland.

Hence the AC. ;-)
Ik denk dat ik dan verkas naar het noorden. Ik vind het echt niks.

:proud:
En het is natuurlijk ook wat je gaat doen op zo'n dag.

Kijk met 30 graden hebben de meeste mensen het heet en doen zo min mogelijk. Maar met 25 graden en er al niet tegen kunnen, is gaan stofzuigen of de was, boodschappen doen of de vaat tussen 11 en 17.00 uur gewoon niet zo'n slim idee.
Fee-de-Goede schreef:
26-05-2017 17:29
Ik de hitte haatster vind het ook nog meevallen en dan heb ik een huis op het zuiden dat heel snel opwarmt.
O en ik ben tegenwoordig nog te dik ook.

Morgen word het pas heet. En ik vrees voor een zomer zoals vorig jaar.. gemiddeld 20+ voor 3 maanden met een aantal keer een flinke hitte(golf). Blech.
Nee, hittegolven heb ik ook geen zin in.
+ 28 graden vind ik voor hooguit 2-3 dagen oké, daarna ben ik het beu. Je wordt er zo lam van. Deze temperaturen zijn eigenlijk meer dan prima.
Fleet schreef:
26-05-2017 17:41
+ 28 graden vind ik voor hooguit 2-3 dagen oké, daarna ben ik het beu. Je wordt er zo lam van. Deze temperaturen zijn eigenlijk meer dan prima.
Ik vind het nul dagen niks. ;) Ik vind deze temperatuur al de max.
Maar ik word er ook echt niet lekker van. Dat helpt niet om blij te worden van hitte.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dit weer het hele jaar door! Heerlijk!! Wij hebben boven airco, zodat we 's nachts niet wegdrijven en overdag mag het van mij zo warm mogelijk worden. 27 graden binnen vind ik het allerlekkerst.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd ervan!! Heerlijk dit weer!!! :sun: :sun: :sun: :sun:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven