Knopjes vervangen kan dat?

22-07-2017 19:26 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een opbergbankje voor in de kinderkamer. De stuva/folja van ikea vind ik prima maar de knoppen die erop zitten vind ik niet mooi. Kan ik die gewoon vervangen voor eigen knoppen? Iemand ervaring mee wellicht?
Denk je dat Ikea je komt inrekenen? ;-D Tuurlijk kan dat, maak er wat moois van :)
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk. Het is Ikea, dus je moet toch alle onderdelen zelf in elkaar zetten, kun je er prima iets anders opzetten. Zelfs de gaten voor handvatten en dergelijke moet je meestal zelf maken, dus dan kan zelfs een andere maat of model goed.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik ga natuurlijk wel hun goed doordachte concept verpesten he.
Ik dacht dat zijn voorgemaakte gaten misschien waar het niet in past ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt op de website van Ikea meestal de montagehandleiding downloaden en daarin kun je zien of de gaatjes voorgeboord zijn of niet.
Google eens op ikea hacks. Je bent niet de eerste die op het idee komt een ikeading aan te passen. En ze lopen nog steeds vrij rond hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
22-07-2017 19:43
Je kunt op de website van Ikea meestal de montagehandleiding downloaden en daarin kun je zien of de gaatjes voorgeboord zijn of niet.
Ja! Slim! Ga ik ff checken. Dankje
Alle reacties Link kopieren
Fluithaas schreef:
22-07-2017 19:45
Google eens op ikea hacks. Je bent niet de eerste die op het idee komt een ikeading aan te passen. En ze lopen nog steeds vrij rond hoor ;)
Dit ga ik ook bekijken! Dankje
Alle reacties Link kopieren
De gaatjes zijn voorgeboord.
Maar als het de kleurtjes zijn die je niet bevallen; dat zijn stickers. Misschien is die weglaten al genoeg voor je!?
Alle reacties Link kopieren
lulletjerozenwater schreef:
23-07-2017 14:34
De gaatjes zijn voorgeboord.
Maar als het de kleurtjes zijn die je niet bevallen; dat zijn stickers. Misschien is die weglaten al genoeg voor je!?
Ik zag het ja maar ik vind ook de witte erg lelijk.... ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven