zwarte spoelbak van Ikea

18-11-2017 08:58 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
wij willen in onze nieuwe keuken deze zwarte spoelbak met bijpassende zwarte kraan
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79157639/
wie heeft deze of een andere zwarte spoelbak en wil zijn ervaring delen?

lisetje
thuis/ervaringen-met-zwarte-kranen-in-b ... ges/395481

In dit topic van gisteren gaat het wel over zwarte kranen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nooit voor zwart gaan, want daar zie je alles op vooral kalk.
Heb zelf op de douche grote bruine vloertegels maar zou ik nu ook nooit meer doen, heb je hem net schoon de volgende dag zie je daar niks meer van.
Ieder haartje en pluisjes zie je daar op dus ik denk dat het met zwart precies hetzelfde is.
moppie63 schreef:
18-11-2017 09:06
Ik zou nooit voor zwart gaan, want daar zie je alles op vooral kalk.
Heb zelf op de douche grote bruine vloertegels maar zou ik nu ook nooit meer doen, heb je hem net schoon de volgende dag zie je daar niks meer van.
Ieder haartje en pluisjes zie je daar op dus ik denk dat het met zwart precies hetzelfde is.
Ik heb witte tegels in de badkamer maar ook daar zie je alles op. Ik vraag me af of dit echt met kleur te maken heeft of met tegels op zich.
Wij hebben grijs, en dan geen egale tin, waardoor je heel weinig vuil ziet. Aanrader
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zwart gespikkeld keukenblad van steen, daar zie je dan weer niets op. Ik vind de zwarte trends van tegenwoordig erg mooi, maar zou ook bang zijn er alles op te zien.
die ik wilde bestaat al...
Dubbel
Ik heb een zwarte spoelbak van graniet en dan wat grover. Prachtig! En zie je niets op! Ik weet natuurlijk niet hoe dat zal zijn in een gladde spoelbak zoals die van Ikea.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil deze ook graag voor mijn nieuwe keuken, maar twijfel ook nog. Op de site staat dat je hem na elke gebruik moet schoonmaken, ik weet nu al dat ik dat niet doe. En als ik hem schoonmaak wil ik wel kunnen boenen zonder dat er gelijk krassen op komen. Hij is voor 80% van steen(meel) gemaakt, maar voor 20% van acryl. Dat laatste is volgens mij niet zo handig.
Nu pak ik een schuurspons en schuurmiddel en ik boen mijn spoelbak tot hij weer zilver en shiny is. Ik weet niet hoe je zo'n zwarte moet schoonmaken.
Ik heb een mat zwarte spoelbak in onze nieuwe keuken. Ik vind het prachtig. Het is er eentje van een keukenboer omdat die van de ikea niet leverbaar was op dat moment ofzo, ik weet niet meer maar er was iets mee.

Het is wel een dingetje met kalkaanslag. Je moet goed schoonmaken. We hebben ook zwarte kranen enzo. En dat moet je gewoon een paar x per dag toch bijhouden. Maar de diepte en de afmetingen vind ik prachtig en dat mat zwarte net weer even wat anders dan dat standaard.

Onze keuken is er echt van opgeknapt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zo'n opbouwspoelbak niet zo handig, in dat randje blijft altijd vocht staan en je kunt niet de kruimels met je vaatdoek zo de spoelbak en zwiepen. Ik weet niet zo goed hoe ik het beter uit moet leggen, maar ik veeg mijn aanrecht schoon door alle kruimels in de spoelbak te vegen. Dat kan niet als je zo'n randje hebt.

Het is wel mooi trouwens!
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven