Akoestische doek onder tafel

14-06-2018 21:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort zijn we verhuist, meubels staan en kleed ligt op de grond maar het blijft nog al galmen in huis.
Ik wil nog andere gordijnen, in between in de hoop dat die de galm zullen dempen. Ook moeten we nog wat aan de muren hangen maar dat is niet zo 123 uitgezocht dus dat zal nog wel even duren.
Ik kreeg van iemand de tip om akoestisch doek onder je eettafel te bevestigen. Heeft iemand hier ervaring mee en werkt het??

Bedankt!
rosy01 wijzigde dit bericht op 14-06-2018 23:09
0.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben geen doek maar soort schuim onder de tafel ( lijkt op van die grijze slaapmatjes) dit hebben we ook op de kasten gelegd. Werkt een klein beetje.

Hier maakten de akoestische panelen pas echt het verschil.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, hier hetzelfde probleem en idd deze tip ook gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk heb je dan harde vloerbedekking zoals laminaat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik lees ook mee, ben erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Misschien helpt het om wat van die Action schilderdoeken te kopen en die te omspannen met overgebleven behang in een aardig motief. Maar zeker weten doe ik het niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
14-06-2018 22:18
Waarschijnlijk heb je dan harde vloerbedekking zoals laminaat.
Dat hoeft niet eens. Zelfs met vloerbedekking kan het nog ontzettend galmen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer genoeg nog geen gouden tip🙄
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden dit probleem in de keuken. Inderdaad tegelvloer, harde stoelen. Uiteindelijk flink wat planten neergezet, dikke gordijnen en een wandkleed. Dit heeft enorm geholpen. Als we nog meer zouden willen doen zitten we vast aan van die panelen aan plafond of muur en daar hebben we geen zin in/geld voor over. Een beetje van dat schuim onder de tafel gaat je probleem niet oplossen.
Alle reacties Link kopieren
Naarmate je tijdens een verhuizing je kamers steeds verder gaat leegruimen des te holler het klinkt. De geluidsgolven kunnen dan steeds beter weerkaatsen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven