Leuke kringloop Friesland

18-09-2018 19:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er goede tips voor leuke kringloopwinkels in Friesland? Ik ga binnenkort een paar dagen naar Friesland, omgeving Heerenveen/Sneek/Lemmer en vind het heerlijk om rond te snuffelen in kringloopwinkels op zoek naar boeken, kleding en andere leuke dingen. Ik heb al op internet gezocht, maar er zijn zoveel winkels in de buurt, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Kan iemand mij zeggen welke winkels aanraders zijn? Ik zoek gewone kringloopwinkels, geen antiek/vintage zaken.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaren geleden voor het laatst geweest, maar die in Joure vond ik altijd erg leuk. Weet alleen niet of die er nog zit?
Alle reacties Link kopieren
Weet je toevallig nog hoe die heet Pergamon? Via internet kan ik House of Treasure en In De Vrijloop vinden
Het is net geen Friesland, maar in Steenwijk zit de leukste kringloop van Nederland. Echt de moeite waard oom even langs te gaan.
Mooi en betaalbaar aanbod, boekenhoek lijkt wel een bieb. En op zaterdag hebben ze repaircafé voor kleding en elektra. Het is er heel gezellig.
Ik heb hem ook op vakantie ontdekt, woon helaas niet in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de tip loosje, ik kom vanuit het zuiden, dus ik ga zeker even langs Steenwijk
Alle reacties Link kopieren
In Lemmer zit de Kuubskist, wel groot maar weinig bijzondere dingen. Kleding staat boven.

In Heerenveen zitten er 3 dacht ik, De Lege Knip, vind ik zelf veel te duur. Staat wel vol met spullen. Dan zit er nog 1 naast het Thialf stadion in een oud pand waar je leuk doorheen kunt lopen. Niet super veel kleding meer meubels. En dan is er nog één die heet De Tweede Kans, maar daar ben ik nog nooit geweest.

Sneek heeft een Estafette kringloop winkel, netjes met veel spullen. Volgens Google zitten er nog een paar in Sneek maar die ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor je reactie Boarn, ik ben inderdaad in Sneek bij Estafette geweest (en bij Dorcas, ook een aanrader).

Iedereen bedankt voor de tips, ik heb een hoop leuke kringloopwinkels bezocht en een fijne tijd in Friesland gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven