Thuis
alle pijlers
Melden of niet?
vrijdag 16 november 2018 18:56
In april hebben we in de woonkamer aan de voorzijde nieuw dubbel hr++ glas gekregen.
Het is echt een heel grote ruit, en de kosten waren dan ook 1200 euro.
Nu had ik al vaker gezien dat er 3 vingerafdrukken opstaan. Ik dacht, de ramen moeten weer gelapt worden. Nu zijn ze vorige week binnen gelapt en deze week kwam de glazenwasser om ze buiten te doen.
En ze zitten er nog steeds op..... Oftewel ze zitten dus ertussenin. Tijdens het plaatsen heeft dus iemand zn vingers op het glas gezet. Je ziet t alleen als je uit een bepaalde hoek kijkt, of als de zon erop schijnt.
Zal ik dit melden of niet? Of ben ik dan een zeikerd? Om t op te lossen zal de ruit er weer uit moeten. Een flinke schadepost voor het bedrijf.
Het is echt een heel grote ruit, en de kosten waren dan ook 1200 euro.
Nu had ik al vaker gezien dat er 3 vingerafdrukken opstaan. Ik dacht, de ramen moeten weer gelapt worden. Nu zijn ze vorige week binnen gelapt en deze week kwam de glazenwasser om ze buiten te doen.
En ze zitten er nog steeds op..... Oftewel ze zitten dus ertussenin. Tijdens het plaatsen heeft dus iemand zn vingers op het glas gezet. Je ziet t alleen als je uit een bepaalde hoek kijkt, of als de zon erop schijnt.
Zal ik dit melden of niet? Of ben ik dan een zeikerd? Om t op te lossen zal de ruit er weer uit moeten. Een flinke schadepost voor het bedrijf.
ik geef mn bek ook maar een douw
vrijdag 16 november 2018 19:04
Ik vraag me af hoe die afdrukken er tussen zijn gekomen. Ze hebben toch niet 2 losse ruiten geplaatst? Dubbel glas is toch gewoon in de fabriek al dubbel in elkaar gezet zeg maar. Lijkt me niet dat het tijdens het plaatsen is gebeurt dus.
Maar goed, ik zou het wel melden ja. Lijkt me heel irritant en het is flink veel geld voor iets wat niet netjes is afgeleverd nu.
Maar goed, ik zou het wel melden ja. Lijkt me heel irritant en het is flink veel geld voor iets wat niet netjes is afgeleverd nu.
vrijdag 16 november 2018 19:06
vrijdag 16 november 2018 19:08
vrijdag 16 november 2018 19:10
Ik had hetzelfde. En heb het gewoon gemeld. Er is een 'specialist' komen kijken en die wist me te vertellen dat dat onder de fabrieksgarantie valt. Twee weken later had ik een nieuwe ruit. Ging heel vlotjes dus.Madeliefjees schreef: ↑16-11-2018 19:08Ja Whomi, dat dacht ik dus ook. Dan zou t dus al in de fabriek gebeurd moeten zijn.
We willen volgend jaar nog meer ruiten laten vervangen, in de keuken, gang, badkamer en 1 slaapkamer. Bij hetzelfde bedrijf.
Wellicht zijn ze dan bereid om het op te lossen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 16 november 2018 19:12
Wel de zachte kant gebruiken dan. Misschien even met wat wasmiddel poetsen, is vetoplossend dus vette vingerafdrukken krijg je er dan ook af.Madeliefjees schreef: ↑16-11-2018 19:09Ik heb t nu gemarkeerd met tape. Ga voor de zekerheid er nog eens buiten en binnen met een schuursponsje overheen.
vrijdag 16 november 2018 21:36
Melden. Ik heb het gehad met het raam van de oven. Dat is ook een dubbele ruit. Keukenzaak gebeld en er kwam een monteur die de deur er af haalde en de ruitjes demonteerde waarna ik de plek kon wegpoetsen, en toen kon alles weer terug. De bewuste keukenzaak heeft service hoog in het vaandel staan en wil graag tevreden klanten. Dat is gelukt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.