Fotobehang op schuine wand?

30-12-2018 12:12 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de slaapkamer willen we een wand behangen met fotobehang.
Nu twijfelen we of we de rechte muur waar niks voor staat of de muur aan de kopse kant waar het bed tegenaan staat doen. Die waar het bed tegen staat is echter een schuine wand. Het is ongeveer een meter recht en daarna loopt hij schuin omhoog. Het is geen behang met een voorstelling, abstract dus daarvoor zou het niet uitmaken. Ik kan via google geen plaatje vinden hoe dat eruit ziet op een schuine muur.
Wat zouden jullie doen? Zou dat juist gaaf zijn of juist niet?
Alle reacties Link kopieren
Voorbeeld:
Voorbeeld:

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Voorbeeld:

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het visueel altijd erg op je af komt als je patronen op een schuine wand schildert/behangt, dus dat zou ik alleen doen als de kamer verder wel heel ruim is.
Nummer*Zoveel schreef:
30-12-2018 12:31
Ik vind dat het visueel altijd erg op je af komt als je patronen op een schuine wand schildert/behangt
Dit!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
30-12-2018 12:56
Dit!
Hmm ja dat is zo, dat zie ik ook op de voorbeeldplaatjes. Nou is dat ook wel een druk patroon.

Ik had iets gezien wat een soort aquarel is. Het is dus wel een tekening maar iets abstracts. Maar niet zo klein en druk als een echt patroontje. Dat is dan uitvergroot dus misschien valt het dan mee? Ik weet het niet...
Ik zou het effen en rustig houden. Je kunt altijd ergens op een rechte wand een kunstwerk/foto hangen. Die kun je tenminste makkelijk vervangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven