Krijtbord verf of muursticker?

25-02-2019 12:41 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor de kinderen een krijtbord maken. Ik dacht er eerst aan om een vlak op de muur te schilderen met een sierlijstje erom met zo’n profiellat. Maar ik zie nu ook krijtbordstickers. Lijkt me ook handig. Maar we hebben vers gestucte muren en die wil ik graag nog heel houden. Als je die sticker erafhaalt na een paar jaar trek je de stuc dan mee van de muur af?
Werken die stickers wel goed? En werkt schoolbordverf wel goed?
Nog andere goede ideeen wellicht?
Alle reacties Link kopieren
Plaatje MDF op gewenste formaat, grondverf, paar lagen krijtverf, ophangen.

Je gestucte muur wordt ook niet mooier van een laag zwarte krijtverf (blijf je zien ook als je er overheen verft)
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
25-02-2019 12:44
Plaatje MDF op gewenste formaat, grondverf, paar lagen krijtverf, ophangen.

Je gestucte muur wordt ook niet mooier van een laag zwarte krijtverf (blijf je zien ook als je er overheen verft)
Oh blijf je dat zien ja? Dat is ook niks dan!

Plaatje beschilderen! Tuurlijk, dat ik daar niet aan denk zeg! Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Misshien ook nog tips voor de krijtverf zelf? Ik zag bij de action een potje maar is die goed?
Hier krijtplakfolie (action) op een tafeltje van de IKEA geplakt. Zit er nog niet heel lang op maar blijft mooi zitten, ondanks dat ze er ook met speelgoed op spelen
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de slaapkamerdeur met krijtverf geverfd. Dat is ook een succes.
Bij de Gamma in de kleur roze (zijn nog meer kleuren beschikbaar). Bij ons zijn ze er in ieder geval heel blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Zijn die kant en klaar te koop bij gamma of heb je die laten mengen?
freya25 schreef:
25-02-2019 13:00
Hier krijtplakfolie (action) op een tafeltje van de IKEA geplakt. Zit er nog niet heel lang op maar blijft mooi zitten, ondanks dat ze er ook met speelgoed op spelen
Hier ook tevreden over krijtplakfolie van Action!
Ik had voor mijn kinderen een soort schildersezel met krijtbordverf. Haske leuk en je kunt je muren met rust laten.
Alle reacties Link kopieren
ShaunTheSheep schreef:
25-02-2019 13:20
Hier ook tevreden over krijtplakfolie van Action!
Heb jij hem op de muur gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Bloemetjefresia schreef:
25-02-2019 13:18
Zijn die kant en klaar te koop bij gamma of heb je die laten mengen?
Er is een selectie kleuren waaruit je kunt kiezen. En wordt inderdaad gemengd. Ik vind de kwaliteit ook erg goed moet ik zeggen.
Bloemetjefresia schreef:
25-02-2019 13:23
Heb jij hem op de muur gedaan?
Op een deur.
Alle reacties Link kopieren
*Kettricken* schreef:
25-02-2019 13:23
Ik had voor mijn kinderen een soort schildersezel met krijtbordverf. Haske leuk en je kunt je muren met rust laten.
Is ook super leuk! Maar er staat al zoveel in de speelhoek. Dit hoeft niet te staan maar kan toch gebruikt worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven