Stampmaatje hardcore/hardstyle festivals

21-02-2016 18:19 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Mijn hobby's zijn festivals afgaan, maar vaak heb ik niet echt een vast persoon om mee te gaan. Ook vriendinnen hebben een andere muzieksmaak helaas.



Maar misschien zijn er hier leuke meiden

( leeftijd 17-25 jaar. ) die interesse hebben.



Het zou helemaal tof zijn iemand in omgeving eindhoven.
Alle reacties Link kopieren
Hey

Ik zag dat je ook al een reactie had geplaatst in mijn oude topic. Woon helaas niet in omgeving eindhoven. Welke feesten zou je heen willen?



Volgende maand ga ik naar moh met een vriendin uit breda
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde ga graag naar een hardstyle feestje maar nooit iemand die met mij mee wilt....
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik ben ook helemaal van de hardcore feestjes en ik woon wel in de omgeving van Eindhoven.Zijn jullie weleens naar Dominator geweest? Ook echt een super feestje!



Misschien leuk om met zn allen eens naar een feestje te gaan?Stuur maar een pb'tje bij interesse.



Groetjes van Maartje
Alle reacties Link kopieren
Hier ook iemand met vrienden die niet van hardstyle en hardcore houden! Willen nooit mee! Ik ga 2 april naar Qapital!
Alle reacties Link kopieren
Qapital sla ik helaas over dit jaar. Iemand hier die naar Defqon gaat?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel graag naar Defqon, maar mijn vriend besluit altijd pas op het laatste moment te gaan
Alle reacties Link kopieren
Qapital sla ik trouwens ook over, ga zaterdag nar masters of hardcore
Ik lees mee, wil ook graag een keer naar een hardstyle feest maar geen idee met wie.
Alle reacties Link kopieren
Woon je toevallig ook in de omgeving van Eindhoven Rosanna?
Nee woon in Noord Holland!
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je ongeveer in nh? ik woon daar ook
Alle reacties Link kopieren
@rosanna123, ik woon ook in Noord holland en wil heel graag naar een hardstyle feestje. Mijn vriendinnen houden er niet van, zodoende dat ik deze feestje vaak laat schieten. Stuur mij anders even een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Oh dit topic is alweer lang geleden. Volgende week ga ik naar snakepit, ben benieuwd of ik wel van uptempo houd op zo'n feest. In maart naar hardcore4life (wat een gabbernaam)
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de hardcore en hardstyle feestjes ook wel, ben iets te oud voor het oproepje alleen, woon wel in NH ;). Genoeg animo dus!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Ik zit inhet zelfde schuitje. Vriendinnen die er niet van houden... ben zelf hardstyle fan.

Zou t leuk vinden om een groepje meiden bij elkaar te krijgen om deze passie te delen.

@rosiejay . Heb jou een privebericjte gestuurd

Ben zelf trouwens 27... maar volgens mij maakt leeftijd na je 20e nog weinig uit...;)
Alle reacties Link kopieren
Mee eens! Leeftijd doet er niet toe! Zou leuk zijn om een groepje bij elkaar te krijgen hiervoor. Misschien moeten we even via een priveberichtje iets leuks bedenken in de buurt van NH om even te meeten en gelijk een leuk feestje te plannen! Ik ben zelf 29
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Hier t zelfde probleem, ben ook van de hardcore/uptempo maar ook weinig mensen in mn vriendenkring die daarvan houden! Ik kom trouwens uit de buurt van Gorichem!
Alle reacties Link kopieren
quote:JeeJee- schreef op 23 februari 2017 @ 15:58:

Leuk topic! Hier t zelfde probleem, ben ook van de hardcore/uptempo maar ook weinig mensen in mn vriendenkring die daarvan houden! Ik kom trouwens uit de buurt van Gorichem!Ik probeer jou een privébericht te sturen! Ik kom ook uit de buurt van gorinchem!
Alle reacties Link kopieren
Hey ik kom hier ook even kijken haha!



Ik heb hetzelfde proboleem, zijn hier ook mensen in het noorden? Ik woon zelf in Leeuwarden voor m'n studie, en in het weekend te vinden in Heino bij m'n ouders (dorp onder Zwolle) en ben 20 jaar.



Ik heb een paar mensen overal in het land die weleens mee willen naar een feestje, maar die hebben zelf wel een vast groepje om mee te gaan. Mijn oude groepje verwaterd helaas door omstandigheden dus dat ga ik niet meer pushen. Ga zo nu en dan is met iemand naar een feestje, laatste tijd vaker maar wil ook niet continue vragen mag ik mee mag ik mee haha als hun wel altijd met vaste mensen ga.



Lijkt me leuk om met een groepje een keer naar een feest te gaan! Zijn hier ook heeeeel toevallig mensen die in de geheime facebook groep Early Gabbers Underground zit? Of in de besloten groep Early Hardcore Gabbers? Daar heb ik enorm veel mensen leren kennen, maar de meeste zijn wat ouder. Totaal niet erg, maar wat meiden rond mijn leeftijd of ouder zou ook leuk zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madjee schreef op 03 maart 2017 @ 20:11:

[...]





Ik probeer jou een privébericht te sturen! Ik kom ook uit de buurt van gorinchem!Aaah nice :D gek dat t niet lukt, zal jou een berichten.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al plannen?



Ik ga deze maand naar moh



In de zomer in ieder geval naar defqon, free festival, dominator en waarschijnlijk fatality
Alle reacties Link kopieren
Free festival lijkt me wel leuk maar Harmony of Hardcore staat toch ook wel op mn lijstje.
Alle reacties Link kopieren
Die lijkt me ook leuk

Maar free festival is lekker dichtbij
Alle reacties Link kopieren
Haha dat is wel ideaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven