Vriendinnen gezocht in Rotterdam

05-05-2017 13:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik merk de laatste tijd dat het contact met oude vriendinnen is verwaterd en dat ik het wel echt mis om met vriendinnen leuke dingen te doen.



Ik ben zelf 23 jaar en studeer nog. Ik houd onder andere van uiteten, samen koken, winkelen en uitgaan. Vooral plekken zoals Bar of Annabel spreken mij erg aan. Verder luister ik veel naar house en techno.



Het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten dus stuur me maar gerust een bericht!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kim,



Ik ben Maya en ik ben 22 jaar. Ik woon in Hilversum. Hilversum en Rotterdam is niet echt om de hoek, maar heb daar niet echt problemen mee.



De meeste vrienden hebben nu een relatie of zijn getrouwd en willen kinderen. Dus mis het af en toe wel om spontaan wat te doen, zoals uit eten te gaan (SUSHI!), winkelen en uit te gaan (festivals of cafés).



Ik ga vaak naar house, techno, latin house festivals. Ik vind alles wel best Haha.



Binnenkort leuke festival zoals Emporium, lakedance, flying dutch, Awakenings! Dus heb je zin om deze festivals met mij te pakken ... stuur me berichtje!



Groetjes



Maya
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kim,

Ik woon zelf ook in Rotterdam en ik ben 25 jaar. En het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Veel van mijn vriendinnen hebben al een vriend en daardoor ga ik zelf ook minder uit. verder hou ik van onder andere van reizen, winkelen, en uiteten gaan. Ik hoor het wel :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie allebei een privé bericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kim, leuk topic hoor..maar wel jammer dat het contact met oude vriendinnen is verwaterd en dat ik het wel echt mis om met vriendinnen leuke dingen te doen. Ik merk dat ook met mij want ken niet zo veel mensen..

Ik vind koken, zwemmen leuk om te doen, iets eten en of drinken in stad, films kijken, winkelen, Muziek luisteren ~ Ik ga wel naar Emporium op Zaterdag :)

Oh ik woon wel in Nijmegen, is het erg?

Groetjes,
Zoe
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek ook iemand om af en toe mee te gaan naar hard techno, tekno feestjes.. :-)
*Het leven is een eeuwig spel van energieën in miljoenen vormen* Osho
Alle reacties Link kopieren
Hi Kim,

Ik woon en studeer ook in Rotterdam. Ik Ben 23 jaar en vind het ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten hier.
Mijn vriendengroep bestaat nu vooral uit jongens dus nu nog een stel leuke en echte vriendinnen.
Ik houd van uitgaan, festivals, koken, uit eten gaan, kunsthal bezoeken en ik sport graag. Lijkt me leuk iets van je te horen!

Groetjes,
W.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven