Vrienden/vriendinnen gezocht in omg. Breda / Teteringen / Oo

14-06-2017 04:14 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,

Ik woon al een tijdje in Teteringen in een appartementje, ik heb 1 goede vriendin die ik helaas te weinig zie omdat de afstand te groot is daarom zou ik graag een vriendengroep willen creëeren. Want ik ben iemand die van gezelligheid houd en die gezelligheid mis ik nu wel, momenteel heb ik ook geen werk(wel volop aan het solliciteren) maar daarom zit je al snel hele dagen thuis en in het weekend ook nog eens!

Goed even over mezelf ik ben 24 jaar en hou ervan om af en toe te stappen maar vind het soms ook net zo lekker om bij vrienden neer te ploffem op de bank met een filmpje en wat alcohol of een keer een lekkere meidenavond met heerlijke snacks (want ik hou van koken en bakken), een terrasje pakken en uiteten vind ik ook echt heerlijk om te doen, zoiezo hou ik wel van de stad (shoppen)

Verder ben ik best creatief, ben daarom ook een eigen blog begonnen maar ik hou bijvoorbeeld ook van bordspellen of gamen op een spelcomputer, voetballen of gewoon heerlijk aan het strand liggen want ja dat doe je ook niet snel, ook sport ik nog eens 3x in de week.

Nou dat was wel even genoeg informatie mocht je meer willen weten? Of sta je open voor een vriendschap laat het me dan vooral weten!
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ik ben ook een beetje opzoek naar nieuwe contacten, mijn vriendinnen wonen ook allemaal wijd gespreid.
Ik kom zelf uit Breda ben 30. En herken me in jou verhaal, koken bakken, terrasje, etc
Kortom gewoon gezellig!

Lijkt me leuk om wat van je terug te horen

Groetjes mirjam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven