Wie wil mee naar 4 daagse feesten 2017 in Nijmegen?

15-07-2017 19:04 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand zin om met de 4 daagse Feesten naar Nijmegen te komen en iets leuks te gaan doen?

Ik wil gaan maar wil niet naar dingen alleen gaan. dus deze topic plaatsen.

Ook wil ik nieuwe mensen leren kennen en vriendinnen maken liever in Nijmegen want ik woon zelf in Nijmegen.

Hoor graag van jullie.

Groetjes,
Zoe
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gaan leer je vanzelf mensen gaan.

Helaas woon ik niet meer in de buurt anders was ik zeker gekomen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Zoe,

Welke dag wil je gaan?
Huh, ik had een reactie getypt maar die staat er nu niet. Vaag, doe ik het nog een keer ;)

Wanneer zijn die vierdaagsefeesten? Zijn ze al begonnen?
Mijn vader en 2 stiefbroers lopen dit jaar ook weer de vierdaagse. Meestal ga ik op vrijdag naar Nijmegen om ze binnen te halen. Ik zit er aan te denken om donderdagavond al richting Nijmegen te gaan maar dat moet ik nog even kijken. Maar je berichtje spreekt me wel aan, vandaar dat ik reageer. Ik kom alleen zelf niet uit Nijmegen, woon vlakbij Waalwijk, weet niet of dat een probleem is?
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
15-07-2017 19:35
Gewoon gaan leer je vanzelf mensen gaan.

Helaas woon ik niet meer in de buurt anders was ik zeker gekomen!
Haha ja kan maar is meer gezellig met andere mensen om mee te gaan ook ik ben Verlegen en het is een beetje beschamend om alleen te gaan, dus ik ga Liever niet alleen.

Ah oke, jammer hoor maar ik snap het.
Alle reacties Link kopieren
Vyxx schreef:
15-07-2017 21:09
Hoi Zoe,

Welke dag wil je gaan?
Hey hey,

Je hebt nu een pb als het goed is.

Kan alle dagen behalve Maandag want dan ga ik met Familie :)
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
15-07-2017 23:31
Huh, ik had een reactie getypt maar die staat er nu niet. Vaag, doe ik het nog een keer ;)

Wanneer zijn die vierdaagsefeesten? Zijn ze al begonnen?
Mijn vader en 2 stiefbroers lopen dit jaar ook weer de vierdaagse. Meestal ga ik op vrijdag naar Nijmegen om ze binnen te halen. Ik zit er aan te denken om donderdagavond al richting Nijmegen te gaan maar dat moet ik nog even kijken. Maar je berichtje spreekt me wel aan, vandaar dat ik reageer. Ik kom alleen zelf niet uit Nijmegen, woon vlakbij Waalwijk, weet niet of dat een probleem is?
Oh echt haha ja dat is echt vreemd :) Het werkte deze keer. Dit site is raar..ik kan pb's niet zien want ze komen wel maar iets vreemd met de inbox. Bedankt voor je reactie :)

Ze zijn nu haha, dit is de tweede dag van feesten. Ja al begonnen :)

Oh echt? wow is echt top om te doen..dus ze hebben meer keer gelopen tijdens de 4 daagse? Leuk hoor.

Ik ben nooit op Vrijdag in stad geweest, normaal moest ik werken een paar dagen tijdens de 4 daagse Donderdagavond zal fijne zijn om iets te doen, maar nu had ik vrij gevraagd voor een soort vakantie :P Leuk dat je reageer. En het is geen probleem, is niet zo veer weg.

Wel makkelijker om via email of whatsapp te sturen.

Groetjes,
Zoe
ZoZoe2015 schreef:
16-07-2017 12:53
Oh echt haha ja dat is echt vreemd :) Het werkte deze keer. Dit site is raar..ik kan pb's niet zien want ze komen wel maar iets vreemd met de inbox. Bedankt voor je reactie :)

Ze zijn nu haha, dit is de tweede dag van feesten. Ja al begonnen :)

Oh echt? wow is echt top om te doen..dus ze hebben meer keer gelopen tijdens de 4 daagse? Leuk hoor.

Ik ben nooit op Vrijdag in stad geweest, normaal moest ik werken een paar dagen tijdens de 4 daagse Donderdagavond zal fijne zijn om iets te doen, maar nu had ik vrij gevraagd voor een soort vakantie :P Leuk dat je reageer. En het is geen probleem, is niet zo veer weg.

Wel makkelijker om via email of whatsapp te sturen.

Ja mijn vader heeft nu 4 keer meegelopen, dit is de 5e keer. Alleen 2 jaar geleden moest hij na 2 dagen stoppen op advies van de dokter.
Mijn stiefbroers hebben hem vaker gelopen hoor, want ze komen zelf uit Nijmegen. Mijn vader is een aantal jaar geleden hertrouwd en zijn vrouw komt dus uit Nijmegen ;)

Groetjes,
Zoe
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik heb ook wel interesse mee te gaan... Kan woensdag, donderdagavond en vrijdag de hele dag. :)

Hebben jullie al iets afgesproken?

Groetjes Lonneke
Alle reacties Link kopieren
Hooi!
ik kan ook vrijdag hele dag , ben 21 en woon in omg. Zwolle :)
lijkt mij ook gezellig om nieuwe mensen te leren kennen !

Groetjes Danny
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er vrijdag met een vriendin...Lijkt ons leuk om met een groepje te gaan :)
Alle reacties Link kopieren
Heb je een berichtje gestuurd :D
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
16-07-2017 13:14
"Ja mijn vader heeft nu 4 keer meegelopen, dit is de 5e keer. Alleen 2 jaar geleden moest hij na 2 dagen stoppen op advies van de dokter.
Mijn stiefbroers hebben hem vaker gelopen hoor, want ze komen zelf uit Nijmegen. Mijn vader is een aantal jaar geleden hertrouwd en zijn vrouw komt dus uit Nijmegen ;) "

Wow je reactie was Moeilijk te lezen, omdat het in mijn quote was :P
Cool, ik wil wel een keer maar dat zal in een paar jaar zijn. Awww dat is echt jammer maar goed dat hij kan het nu weer doen een hopelijk tot het eind ;) Oké top leuk hoor. Ahh ok nice.

Enjoy.
Alle reacties Link kopieren
Lonneke86 schreef:
17-07-2017 14:08
Hoihoi,

Ik heb ook wel interesse mee te gaan... Kan woensdag, donderdagavond en vrijdag de hele dag. :)

Hebben jullie al iets afgesproken?

Groetjes Lonneke
Hoi Lonneke,

Mooi naam hoor het niet vaak.
Oké leuk hoor, bedankt voor je reactie :) ik kan alle dagen haha

Nee was uit gisteren tot laat dus was niet hier. Misschien goed om app te maken of zo iets.

Ik kan geen berichten lezen hier..ik weet niet waarom maar het is echt vervelend!
Jullie kunnen mij een email stuuren op z_vermey@yahoo.co.uk
Alle reacties Link kopieren
dVt1007 schreef:
17-07-2017 15:25
Hooi!
ik kan ook vrijdag hele dag , ben 21 en woon in omg. Zwolle :)
lijkt mij ook gezellig om nieuwe mensen te leren kennen !

Groetjes Danny
Sorry dat ik heb niks terug gestuurd hier, was gisteren in stad vanaf 3 uur tot laat.
Vrijdag is prima..kan geen emails lezen hier, stuur mij een bericht op z_vermey@yahoo.co.uk ik ben wel ouder dan je..maakt dat uit?
Ja ik ook maar ben wel verlegen als ik mensen niet ken ;) maar als wij in een groep gaan dan denk ik dat het beter zal zijn.

Vridag zal wel druk zijn met veel mensen in stad.
Alle reacties Link kopieren
aliena1987 schreef:
17-07-2017 22:37
Ik ben er vrijdag met een vriendin...Lijkt ons leuk om met een groepje te gaan :)

Leu hoor, ja ik denk dat het ook leuk zal zijn om in een groepje te gaan :)

stuur mij een email op z_vermey@yahoo.co.uk want pb's werken hier niet voor mij - kan ze niet lezen weet niet waarom :/

Groetjes,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven