Nieuwe facebookgroep: Viva borrelgroep Utrecht

18-07-2017 18:17 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik heb zojuist een nieuwe besloten facebookgroep opgericht: Viva borrelgroep Utrecht. Zie hieronder wat de bedoeling is van deze groep zoals ik dit op de fb pagina beschreven heb:

Nieuwe meiden in Utrecht en omgeving leren kennen. Jezelf voorstellen, gezellig kletsen over van alles en nog wat. Borreltjes, stapavondjes, feestjes, festivals, etentjes, shoppen, leuke activiteiten etc inplannen.
Kenmerken: Gezellig, leuk en hopelijk met veel nieuwe ontmoetingen met meiden waar je een klik mee hebt. En vooral, geheel vrijblijvend en ongedwongen. Doen waar je zin in hebt en wanneer je tijd hebt.
Op heel veel plezier en gezelligheid met elkaar!


Over mij zelf: ik heb eerder 4 jaar in Utrecht gewoond, waarbij ik dmv soortgelijke fb groep destijds al veel leuke mensen hier heb leren kennen. Daarna ben ik voor een aantal jaar verhuisd naar Groningen (vanwege werk van mijn man) maar nu gelukkig weer terug in het mooie Utrecht :-) Ik ben 32 jaar, ik hou van (techno)festivals, borrelen, shoppen, uiteten en vooral veel gezelligheid!

Wil je ook nieuwe mensen leren kennen? Meld je dan aan bij deze groep en wie weet spreken we elkaar later!

Groetjes Lisa
Heb een verzoek ingediend :cheer:
Ik kan enkel een viva borrelgroep Groningen vinden op Facebook, of heet hij op Facebook anders? Zie wel een Viva Utrecht en Viva groepje meeten Utrecht.
Lijkt me wel heel leuk!
-
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 11:56
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey

Kan de groep niet vinden of is het viva groepje meeten in utrecht
Alle reacties Link kopieren
Hi Lisa,

Wil me ook graag aansluiten! Ben Larissa, 31 jaar uit Soesterberg, single en wil weer leuke meiden leren kennen om lekker van het leven te genieten.

Kan de facsebookgroep niet vinden helaas.

Hoor graag van je!

Groetjes Larissa
-
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 11:56
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb me ook aangemeld, ben 32 en sinds kort woonachtig in Zeist. Lijkt me dus erg leuk om nieuwe meiden te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk! Ik heb ook een verzoek ingediend!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een verzoek ingediend.
Ik woon in Leerdam en ben 36. Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen en Utrecht is nog niet zo ver voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Is deze groep nog actueel? Dan zou ik er ook graag bij komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven