Nieuwe vriendinnen in het Gooi 30+

20-07-2017 10:35 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik heb al weleens eerder een oproepje geplaatst maar heb nog niet echt gevonden wat ik zocht vandaar dat ik het opnieuw probeer.

Ben jij net als ik op zoek naar een leuke, gezellige, lieve vriendin in de buurt?
De meeste vriendinnen wonen ver weg wat het spontaan afspreken nogal bemoeilijkt. Ik vind het jammer dat ik met de meeste vriendinnen minstens 3 weken van te voren een afspraak moet plannen terwijl ik het spontane afspreken juist veel leuker vind! Even gauw bij elkaar langs om even bij te kletsen enz :yes:
Zelf ben ik 30, werk fulltime, heb een relatie (niet samenwonend) en ik woon in Naarden samen met mijn kat!
Dingen die ik graag doe zijn bijv shoppen, filmmiddagjes thuis op de bank, naar de bios, hardlopen, dagjes weg, uit eten, gezellig kletsen onder het genot van een kop koffie. Ook vind ik het leuk om creatief bezig te zijn.
Woon jij ook in het Gooi en zoek je een gezellige vriendin? Stuur je me dan een privebericht of een mailtje naar annikaviva@hotmail.com (emailadres speciaal voor viva aangemaakt)

Groetjes Annika

P.s. Graag geen reacties van mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven