gezelligheid gezocht in Rotterdam

25-07-2017 11:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik ben 31 jaar en inmiddels al weer enkele jaren woonachtig in Rotterdam. Toch mis ik nog steeds vriendinnen die spontaan langskomen en waar je gezellig mee kunt kletsen.

Ik woon in Rotterdam Oost, werk 28 uur als maatschappelijke werkster. Ik hou van gezellig ergens eten, festivals, terrasje en leuke steden bezoeken. Eigenlijk vind ik van alles leuk.

Ben je ook op zoek naar gezelligheid, stuur dan een berichtje.
Gezelligheid in Rotterdam? Succes. Zoek het al jaren.

PS, vraag de mods dit topic te verplaatsen naar 'contact'.
Alle reacties Link kopieren
canvas schreef:
25-07-2017 12:04
Gezelligheid in Rotterdam? Succes. Zoek het al jaren.

PS, vraag de mods dit topic te verplaatsen naar 'contact'.
Dit :mrgreen:
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Serres,

Stuur me even een privé bericht met je nummer of mail het lijkt me leuk om even te kletsen zit in hetzelfde scheutje.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Lijkt mij leuk om met jou af te spreken. Ik ben 42 jaar gescheiden. En ik woon in de buurt van rotterdam.
Alle reacties Link kopieren
Hey Serres en anderen,

Wat je schrijft is voor mij herkenbaar! :) Ik (28 jr) woon pas een paar maanden in Rotterdam en merk ook dat ik het jammer vind dat spontaan afspreken met vriendinnen lastig is. Lekker het terras op duiken als de zon (eindelijk) een keer schijnt! Daar ben ik altijd wel voor te porren! Als je/jullie een keer willen afspreken, lijkt me gezellig!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Serres,

Heel herkenbaar daarom reageer ik ook.
Ik woon niet in de buurt, zeeland😊
Maar ben zeker in om spontaan af te spreken,drankje/dansje,festival,leuke dagjes weg,hapje eten,sporten.
Hoor wel of je zin in gezelligheid heb.

Groetjes !
Alle reacties Link kopieren
Hoi Serres, ik heb je al bijna een maand geleden een privéberichtje gestuurd maar op de een of andere manier blijft dat hangen in PostvakUIT en staan mijn Verzonden Berichten op 0. Ik vrees dus dat het niet aangekomen is. Heb net ook iemand anders een privéberichtje proberen te sturen maar ook dat komt niet aan. Heel irritant. Zou je mij misschien je mailadres of tel.nr. willen sturen (privéberichten ontvangen lukt namelijk wel)? Dan neem ik op die manier even contact op. We doen trouwens hetzelfde werk :)
Alle reacties Link kopieren
Hi Serres,

Weet niet of je dit bericht nog leest maar jouw situatie is zeker herkenbaar. Ik woon 4 jaar in Rotterdam en zou het leuk vinden om ook andere meiden in de omgeving te leren kennen.

Mocht je nog voor vriendschap open staan hoor ik het graag.

Grts
Alle reacties Link kopieren
Hoi Serres,
Wat een leuk oproepje, en heel herkenbaar ook. Ik ben 29 en werk in de zorg/hulpverlening, woon in Rotterdam.
Lijkt mij ook leuk om met jou/jullie af te spreken! Is iemand nog actief op zoek?:)
Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven