Spelletjesclub omgeving Zwolle

23-09-2017 12:41 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrienden en familie willen nooit spelletjes spelen en daarom heb ik inmiddels een ernstig spelletjestekort opgebouwd :-(

Ik ben dan ook op zoek naar mensen die het ook leuk vinden om gezelschapsspellen te spelen :) Zelf woon ik vlakbij Zwolle en het lijkt me handig als andere spelletjesspelers ook uit die buurt komen.
Hoe vaak we zullen samenkomen en welke spellen we precies spelen zal dan uiteraard in overleg gaan, afhankelijk van wat iedereen wil.
Zelf zat ik bijvoorbeeld te denken aan eens in de twee weken afspreken en spellen als kolonisten van Catan, Risk en Machiavelli vind ik leuk.

Laat wat van je horen als jou dit ook leuk lijkt! :-D
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me erg leuk! Ik ben zelf best een bordspellen persoon, alleen woon ik helaas in Nijmegen
Just keep swimming
Zwolle heeft een spelletjesclub/vereniging
https://m.facebook.com/groups/spellenverenigingblauw/
Woon zelf te ver vanaf om er aan mee te doen...
Alle reacties Link kopieren
Myzand, je bent welkom, maar Nijmegen vind ik zelf ook wat te ver ;)

Goede tip isillavendel! Daar ga ik eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
Hola Zanahoria :)

Het lijkt mij leuk om mee te doen aan een spellenavond! Ik woon in de buurt van Zwolle en kom daar meerdere keren per week. Laat even weten of je iets via het forum wil organiseren of mee doet met die FB groep? Dan wil ik wel een keer met je meegaan :).

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me aangemeld voor de spellenclub! En ben ook al geweest gisteravond :hyper:
Het was heel erg leuk, echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Zanahoria, ik ben even nieuwsgierig naar die spellenclub, wat voor soort spellen spelen ze daar? Ik ben ook lid geworden van de facebookpagina maar krijg daar de indruk dat ze voornamelijk "expert"spellen spelen en minder de "familie"spellen, maar misschien klopt dat beeld helemaal niet :)
Alle reacties Link kopieren
Bueno86 schreef:
28-09-2017 20:31
Hoi Zanahoria, ik ben even nieuwsgierig naar die spellenclub, wat voor soort spellen spelen ze daar? Ik ben ook lid geworden van de facebookpagina maar krijg daar de indruk dat ze voornamelijk "expert"spellen spelen en minder de "familie"spellen, maar misschien klopt dat beeld helemaal niet :)
Het is heel gemengd! Ik heb dinsdag alleen familiespellen gespeeld (om precies te zijn tsuro, ticket to ride en imhotep). Dat heeft ook meer mijn voorkeur. Er is wel een vent die altijd van die "expert" spellen meeneemt (de uitleg duurt al een half uur en het spelen vier uur). Ik weet dus dat als hij een dergelijk spel voorstelt, ik bij een ander spel meespeelde ;) volgens mij zijn er altijd wel meerdere groepjes die spellen spelen tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
@Zanahoria en de anderen hier. Volgens mij heb ik je nog niet gezien daar, we hebben een bord en kaartspellentopic op pijler thuis.
We kletsen over beurzen, leuke en minder leuke spellen en alles wat erbij komt
thuis/bord-en-kaartspellentopic-voor-ie ... 5#27047205
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me erg leuk mits er op de locatie niet gerookt wordt in verband met allergie hiervoor. Ik woon in Zwolle. Waar woon jij? Is het goed bereikbaar met openbaar vervoer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven