Gezellig en oprecht contact gezocht omg R'dam

04-05-2018 09:19 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben een poosje geleden naar 010 verhuisd en ik ben eigenlijk wel op zoek naar gezellig en oprecht contact met andere Rotterdammerts tussen 25-35 jaar. Ik ben zelf een (tikkeltje alternatieve) meid van 27, die fulltime werkt als therapeute en samenwoont met vriendlief.
Het lijkt me leuk om hier contacten op te doen om een vriendschap op te bouwen en leuke dingen te ondernemen! Zie je het zitten om gezellig te kletsen, elkaar te leren kennen, een drankje/hapje te doen of ander Rotterdams leuks? Dan zie ik graag je berichtje tegemoet!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een privéberichtje gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Wat een herkenbaar verzoekje.
Ik ben in oktober in Rotterdam komen wonen, speciaal voor de stad.
Ben samen met een vriendin gekomen, maar het lijkt me leuk om hier ook contacten op te bouwen.

Ik ben zelf 27 en werk in de gehandicaptenzorg. Wat ik in het kort leuk vind om te doen: uiteten of uitlunchen of picknicken, drankjes doen, kletsen, voorstellingen kijken of dansen.

Mocht je het leuk vinden om contact op te nemen, zie ik het wel!

Groetjes,
Manon
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Heel herkenbaar. Ik ben zelf sinds kort in Rotterdam komen wonen met mijn vriend, na een tijdje in het buitenland te hebben gezeten. Ik zou nu graag gezellige meiden willen leren kennen hier!

Ik hoop dat je al wat leuke mensen bij elkaar hebt, hoor het graag!

Groetjes Christel
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Ik ben hier ook sinds twee maanden komen wonen bij mijn vriend in. Kan ik eventueel nog aansluiten?
Veel plezier meiden! Heb 10 jaar geleden een soortgelijk oproepje gedaan in 010 en we zijn nog steeds vriendinnen ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,

Het lijkt mij heel gezellig om met jullie in contact te komen. Na mijn studie zijn veel contacten verwatert. Veel vriendinnen wonen door het land verspreid dus wat gezellige meiden in Rotterdam leren kennen lijkt mij heel fijn.

Ik hoor graag van jullie :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven