Leuke vriendinnen groepje omg Adam/Utrecht/Amersfoort

26-05-2018 10:53 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Holaa!!

Via deze weg zou ik het ontzettend leuk vinden om een klein groepje of iemand te ontmoeten met met dezelfde interesses, die net als ik een hechte vriendschap wil opbouwen en die het leuk vinden om spontaan af te spreken en altijd in is voor leuke dingen. Lekker genieten van het leven en herinneringen maken samen :) Ik hou zelf van eerlijke mensen en waar je op kan bouwen.

Ik ben dol op live muziek (bandjes), kunst/cultuur, lekker weer, koken, gezellige parkjes,festivals, dansen, sarcasme, kringlopen, vegetarisch, ik lach veel en hard :p, stedentripjes en ook van goede diepen gesprekken voeren onder het genot van een latte macchiato, films, bordspellen en sporten.

Leeftijd vind ik niet interessant, zolang t maar klikt en je in dezelfde levensfase. Ik woon zelf in Utrecht, ben veel in Adam en vind Amersfoort een gezellige stad, wil daar misschien gaan wonen :). Ben zelf net 30, werk in een creatieve sector, heb geen kids en ben single.

Als je dezelfde interesses hebt en het je leuk lijkt stuur mij dan een berichtje ( vivavriendschap2018@hotmail.com) of via pb :)!
Alle reacties Link kopieren
Pb!
Alle reacties Link kopieren
Pb
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik weet niet of je nog steeds geinteresseerd bent, maar ik heb je gemaild!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een mailtje gestuurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven