Vriendinnen in Zwolle

16-06-2018 23:12 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar maanden woon ik in Zwolle en ik ben binnen korte tijd veel vriendinnen kwijt geraakt.
Ik zou het best wel leuk vinden om een vriendin te hebben die in de buurt woont.
Geen idee of dit oproepje gaat werken, het moet maar net klikken, maar ach, wie weet.

Over mij: ik ga richting de 30. Geen kinderwens, maar het maakt me in principe niet uit of anderen wel kinderen hebben (zolang dat niet het enige gespreksonderwerp is ;))
Ik hou niet van stappen en wijntjes. Ik hou matig van shoppen (soms wel, soms niet). Ik hou wel van lezen, reizen en uitstapjes maken (musea, steden bezoeken, wandelen, etc.).
Ik ben van nature introvert, maar kan vaak vrij goed doen alsof ik dat niet ben :)
Misschien niet echt een reclamepraatje voor mezelf, maar als je iemand verwacht dit met jan en alleman de beest uit hangt, dan wordt het waarschijnlijk geen match made in heaven ;)

Pb maar bij interesse, maar laat voor de zekerheid ook hier een berichtje achter, want pb's komen bij mij meestal niet aan als de ander als eerste een bericht stuurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel interesse, ik woon alleen niet in Zwolle maar in een stad in de omgeving. Ik ben 25, bijna 26, geen kinderwens, hou ook niet van stappen en ik drink geen alcohol etc. Ook introvert. En meer over mezelf vertel ik als je me pb't ;) (ik heb geen pb gestuurd aangezien je zei dat die toch meestal niet aankomen).
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Leuk Cleopatra, ik stuur je een pb!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook interesse. Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen uit Zwolle en omgeving te ontmoeten. Sinds 1,5 jaar woon ik in Zwolle, maar kom hier niet vandaan. Ik ben eind 20. Ik hou ook niet veel van stappen en vind het leuker om dingen te gaan doen (bijv. wandelen). Mocht je meer willen weten, stuur me dan een pb.

Groetjes,

Rosuutje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een overzicht gestuurd Rosuutje :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven