Op zoek naar vrienden/vriendinnen omg Breda

22-07-2018 11:47 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Ik ben op zoek naar een vaste (groep) vrienden/vriendinnen in de omgeving van Breda. Ik heb wel een aantal vrienden, maar die wonen wat verder of zijn geen echte vaste vrienden. Daarnaast zoek ik ook een sportmaat voor sport naast de voetbal (bijv hardlopen/fitness).

Ik ben 23 jaar, single en woon in regio Breda. Mijn hobbies zijn voetbal, NAC en alles wat met internet, tv, computers en netwerken (kort gezegd: ICT) te maken heeft

Verder heb ik een vaste baan in de ICT voor 4 dagen in de week, en ga ik 1 dag in de week naar school.

Heb je interesse? Laat maar weten!

Groetjes, Stefan
anoniem_373268 wijzigde dit bericht op 23-07-2018 00:19
24.93% gewijzigd
Niet zo logisch om dit op een forum te plaatsen waar 98% vrouw is en ruim boven jouw leeftijd.

Heb je geen vrienden gemaakt in je voetbalteam? Bij je studie? Dat lijken me uitermate geschikte plekken om vrienden te maken.
Succes.
Alle reacties Link kopieren
Je was me kwijt bij 'Ook ga ik iedere wedstrijd naar nac met mijn voetbalteam'.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat dat betreft genoeg vrienden, maar wat ik zoek zijn meer vaste sociale contacten. Dat heb ik bij vriendengroep 1, die allemaal verder weg wonen en mis ik bij de 2e vriendengroep.

Misschien is dit wel de verkeerde site, maar dat zie ik dan wel weer. Het was spontaan in me opgekomen, maar niet geschoten is altijd mis:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven