Gezocht vriendinnen Zuid-Holland/Utrecht (met of zonder kind

28-08-2018 13:44 5 berichten
Dag allemaal,

Ik woon in omgeving Den Haag en ben op zoek naar leuke vriendinnen in de provincie Noord-Holland/Utrecht. Een stuk reizen vind ik geen probleem, want we hebben een auto.

Ik ben 23 jaar oud en ben zwanger van ons eerste kindje. Het zou leuk zijn als je zelf kinderen hebt of een kinderwens, maar dit hoeft zeker niet! Ik ben geen liefhebber van uitgaan of festivals, maar wel van koffie drinken, wandelen of een uitje met de kinderen! Het lijkt me leuk om zo nu en dan met iemand wat bij te praten en een gezellige middag te hebben. Mijn interesses zijn ontzettend breed! Ik houd zelf van lezen, pianospelen, actieve uitjes, winkelen en ben nu veel bezig met mijn zwangerschap.

Wie o wie heeft er zin om te mailen en dan misschien eens wat af te spreken?

Groeten,
Appeltje--
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zwangerschap !

Ik woon zelf niet waar jij woont maar ik ga er wel naar school.
En we hebben de zelfde hobby’s.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Appeltje!

Als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap!wat leuk wanneer ben je uitgerekend?

Ik woon sinds kort in Gouda. Dus ik zou het leuk vinden nieuwe mensen te leren kennen.

Ik zal mezelf kort voorstellen ben Neeta en 26 jaar woon in Gouda. Heb in het verleden gewerkt als kok en me koksdiploma's gehaald. Door omstandigheden nu aan het omscholen voor persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen. Je hobbys die je benoemd spreken me aan ben zelf ook geen uitgaanstips type.

Ik zou het leuk vinden om contact met je te krijgen

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Appeltje,

Wat een leuk berichtje! Ik zou het zelf geschreven kunnen hebben. Ik ben 23, ben 35 weken zwanger, woon nu in Utrecht en verhuis halverwege november naar Culemborg. Maar afstand maakt mij ook niet heel veel uit, want ook wij hebben een auto.

Ik stuur straks even een privéberichtje :)
Even een up. Lijkt me nog steeds leuk om mensen te leren kennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven