Nieuwe contacten Rotterdam

13-09-2018 22:41 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Vorige maand ben ik naar Rotterdam verhuisd. Ik kom niet uit deze regio en ook de stad is nog onbekend voor mij. Ik ben daarom opzoek naar nieuwe contacten om samen te sporten of om de stad in te gaan voor een drankje, een concert of om te shoppen.

Ik ben 26, net afgestudeerd en inmiddels een fulltime baan, spontaan en met veel energie om Rotterdam te leren kennen.

Mocht je het leuk vinden om binnenkort iets af te spreken dan laat vooral een berichtje achter!
Alle reacties Link kopieren
Heey! Welkom in Rotterdam :) Leuk dat je hier naar toe bent gekomen. Je vertelt niet waar je vandaan komt, dus ben daar wel heel benieuwd naar :)

Zelf woon ik nu net 3 jaar in Rotterdam, kom hier ook niet vandaan. Ben een gekke, vrolijke en spontane meid van 21, heb net een studie afgerond en ben een nieuwe begonnen :)

p.s. ik zoek ook nog een sportmaatje voor (het liefst) squash of badminton :blob:

Mocht je het leuk vinden om samen wat meer in contact te komen en wellicht binnenkort dat drankje te gaan doen, stuur een pb'tje! Ik ben wel ontzettend nieuwsgierig naar wie je bent en wat je allemaal doet :) :nerd:

liefs,
roxxeanne
I never failed, I just found another way how not to do things
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor je berichtje Roxxeanne, ik stuur morgen een pbtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! :) Ik heb ook interesse, kom zelf uit Brabant maar woon nu een half jaar in Rotterdam. Ben 26 en werk in Den Haag. :) Hoor graag van je!
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Ik heb je een pb gestuurd! :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden. Ik weet niet of mijn vorige berichtje is aangekomen.
Ik ben 29 en net verhuisd naar Rotterdam. Ken eigenlijk alleen nog mensen buiten de stad en lijkt me leuk nieuwe vriendschappen te sluiten in de stad.
Werk nu ongeveer 6 jaar fulltime, recent nieuwe baan aangenomen in Schiedam. Oorspronkelijk kom ik uit Almere!

Wellicht kunnen we een app groepje beginnen en een x afspreken samen en zien of het klikt?

Kijk uit naar jullie reactie.

Liefs Kirsten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Heb jullie allemaal een pbtje gestuurd. Ik was niet helemaal op de hoogte omdat ik verwacht had wel een melding te krijgen van nieuwe berichten. Maar lees nu jullie leuke berichtjes terug en sta nog altijd open voor nieuwe contacten. Een app groep lijkt me leuk, kijken of het klikt en daarna wat drinken in de stad?

Hoop van jullie te horen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven