Leuke vriendinnen in Utrecht 25-30

02-12-2018 14:15 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben opzoek naar leuke gezellige meiden die in Utrecht wonen, helaas is het wat lastiger om leuke meiden te ontmoeten omdat ik al fulltime werk.
Het lijkt mij erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten om gezellige dingen mee te ondernemen.
Ik werk zelf en ben een vintage liefhebber, ga graag naar kringlopen, hou heel erg van muziek!! Liefs live bandjes en ben lid van subbaculta dus zou super tof zijn als je dat kent en ook lid wil worden of al bent? Hou van: Rock /Sing and Songwriters / Soul /Jazz ben dol op festivals en hangen in parkjes met muziek en biertjes of wijn!

Ik ben single, sporten en doe graag aan yoga, biertjes, stedentrips, ik speel ukelele, dans graag, hou van lachen maar ook van diepen gesprekken ben verder heel spontaan en makkelijk in de omgang.

Hoop dat er leuke tikkeltje alternatief/vintage meiden zijn die zich kunnen vinden in dezelfde interesses als ik en openstaan voor misschien binnenkort een kennismakingsdrankje:) Kroegjes waar ik graag kom in Utrecht is Cafe the College , Lebowski, Oude pothuis, ACU, Hofman...


Hopelijk tot gauw?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lewbowski3,

Klinkt goed!
Ik hou zelf ook heel erg van livemuziek en speel gitaar. Leuk dat je ukelele speelt ;-)
Hou vooral van rockmuziek en singersongwritermuziek.
Verder vind ik de kroegjes die je noemt ook leuk.
Zullen we binnenkort een drankje doen?

Groetjes!

ps. Ben niet zo'n fan van m'n emailadres op internet te zetten, maar heb ooit een e-mailadres aangemaakt toen ik ook een oproepje zette. Je kunt me ook bereiken via: nieuwevriendinnenutrecht@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Super leuk! Ik heb je een mailtje gestuurd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven