Nieuwe vriendinnen Den Haag

30-05-2019 10:26 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben 25 jaar, en ik woon samen met mijn vriend.

Ik werk als assistent-accountant voor een klein kantoor, en ik zit eraan te denken om een carrièreswitch te maken, richting een wat meer maatschappelijk betrokken organisatie.

Sinds heel kort ben ik verhuisd van Rotterdam naar Den Haag. Voor die tijd ook al in wat andere plaatsen in de Randstad gewoond.

Ik merk persoonlijk dat de vriendschappen die ik heb, wat verwateren.
Ze gaan trouwen en/of krijgen kinderen. Hartstikke leuk natuurlijk, en ik ben super blij voor ze! Maar daardoor merk ik wel, dat vriendschap een hele andere plek in hun leven aanneemt. Wellicht komt dat ook doordat we momenteel in verschillende levensfases zitten.

Mijn vriend en ik zijn van plan om zeker nog een tijd in Den Haag te blijven wonen, en ik voel de behoefte om me hier te ‘aarden’. En hopelijk daarbij een leuk sociaal leven op te bouwen hier.

Wat ik leuk vind om te doen is om lekker de stad in te gaan, en wat biertjes of wijntjes te drinken, weekendjes weg te gaan, naar de bioscoop te gaan en heerlijk te eten. Ook een goed feest of festival zal ik niet zomaar nee tegen zeggen! En een leuk concert is ook nooit mis!

Daarnaast mis ik het ook wel een beetje om lekker te kunnen kletsen met vriendinnen, en goed contact te hebben, over van álles. Ik vind dat contact net zo belangrijk als het contact met mijn vriend, als het ware.

Mocht je het leuk vinden, en het bovenstaande spreekt je aan, stuur me gerust een berichtje! Wie weet klikt het onwijs, en wie weet waar het toe leidt!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
hi, lijkt me leuk om in contact te komen :)
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik zal je een pb’tje sturen :)
Alle reacties Link kopieren
Heb je mijn pb toevallig binnen gehad? Het is mij eventjes onduidelijk of hij nu wel of niet aan je gericht is. Ik heb nog niet eerder een pb gestuurd naar iemand haha :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven