Gezocht: Goede vriendin, omg. Hellevoetsluis/Rotterdam e.o.

03-06-2019 10:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Dit voelt een beetje gek, maar beter toch een poging en geen succes, dan gewoon niet proberen.
Ik ben 30 jaar oud, docente en vrijgezel. Ik hou van gezelligheid, dagjes weg, lunchen/koffie doen, stappen, winkelen, eten en koken haha.
Ik wil sportief zijn, maar ben het niet...
Ik probeer erg in het positieve te staan, maar dat lukt niet altijd - zeuren is namelijk ook af en toe best lekker.

Goed, waarom dit berichtje... 5 jaar geleden is mijn beste vriendin overleden, het maatje waar ik echt alles mee deelde en altijd op kon bouwen.
Ik zoek gewoon weer zo'n vriendin, iemand waar je echt wat mee opbouwt en voor het vuur gaat en andersom.

Ik heb wel een vriendenkring, maar de band is met niemand 'zo sterk' dat ik alles deel of echt vaak contact heb en ik zoek toch wel echt 'die persoon'.
Wat ik zoek; iemand die stevig in haar schoenen staat, ook open staat voor regelmatige spontane afspraken, en eigenlijk iemand die ook die band mist.
Ik denk dat je dit vooral pas kan meten op het moment dat je elkaar leert kennen.

Ik hoop op een PB!
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
sorry, niet goed gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook eens op vriendinnenonline.nl
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriendin kun je niet met zo’n oproepje krijgen. Vriendschap moet groeien.

Ik denk ook dat je mensen ‘afschrikt’ door te zeggen dat je een goede vriendin zoekt, als ‘vervanging’ voor je vriendin die 5 jaar geleden is overleden.

Succes!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nee ik snap je berichtje wel. Ik herken ook wel wat je zegt. Ik heb geen vriendin verloren (wat heftig trouwens zeg!!) maar wel dat vriendschappen veranderen. Ik heb heel lang een beste vriendin gehad (vanaf de middelbare school), maar nu 15 jaar verder zijn we zo uit elkaar gegroeid dat we elkaar eigenlijk niet meer zien. Heb genoeg goede vriendinnen maar het gemis van een echte beste vriendin herken ik wel. Helaas woon ik te ver weg, maar wilde wel even zeggen dat ik het stoer van je vindt dat je dit berichtje post!
Hopelijk vind je iemand!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel dapper dat je dit durft te plaatsen. Daar heb je wel ballen voor nodig.

Ik herken mijzelf voor een groot gedeelte in wat je verteld. Vervelend gevoel is het... Ik wou dat ik je kon helpen, maar helaas ben ik zelf ook op zoek. En ik woon helemaal niet bij Rotterdam en omstreken in de buurt.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
miedo: bedankt voor de tip, ga ik doen!

himalaya: Ik denk dat dit zeker wel kan, maar iedereen zijn/haar mening natuurlijk. Ik vond het belangrijk om uit te leggen dat ik niet gewoon naar 'een contactje' zoek, en ik zie het niet als 'vervanging', ook - maar ik vind het niet iets dat ik moet gaan verstoppen, want dat is natuurlijk wel de 'waarom'.
Vriendinnen heb ik wel, maar die ene beste vriendin niet (meer) en dit is waarom.
Maar bedankt voor je input verder.

@Isabella-anna: Dank je! Het blijft inderdaad heftig en lastig, maar verwaterende contacten zijn ook vervelend. Ik mis die beste vriendin echt oprecht, gewoon die iemand waar je dag en nacht op kan vertrouwen en waar je *echt* alles mee deelt en ook jezelf bij kan zijn (wederzijds)

@Catlover: Lief, dank je wel. Ik hoop dat je iemand vind!
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben 27 jaar en woon vlakbij Rotterdam. Onze hobby's komen wel overeen! Lijkt het je leuk om in contact te komen dan mag je me een pb sturen!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hee!
Leuk je bericht te lezen, ik ben 26 en woon in Rotterdam. Herken mij wel een beetje in je bericht, al denk ik dat het lastig is om een beste vriendin te vinden via een forum. Lijkt mij leuk om een keer af te spreken, misschien wel met Hazelnut erbij?
Alle reacties Link kopieren
Geel schreef:
15-10-2019 20:22
Hee!
Leuk je bericht te lezen, ik ben 26 en woon in Rotterdam. Herken mij wel een beetje in je bericht, al denk ik dat het lastig is om een beste vriendin te vinden via een forum. Lijkt mij leuk om een keer af te spreken, misschien wel met Hazelnut erbij?
Hi Ladies, ik heb Judith een bericht gestuurd maar geen reactie tot nu toe. Wie weet zouden jullie eens willen afspreken?
Woon nu nog in Barendrecht maar ga over paar maanden naar Rotterdam. 34 Jaar en veel zelfde interesses als Judith.
Stuur mij gerust een PB voor meer contact.

Grt C
Hoi. Ik ben 37 en woon in capelle. Lijkt mij leuk om een keer af te spreken. Misschien kunnen we met degene die gereageerd hebben een keer gezamenlijk afspreken?
Alle reacties Link kopieren
ucchan schreef:
22-10-2019 21:37
Hoi. Ik ben 37 en woon in capelle. Lijkt mij leuk om een keer af te spreken. Misschien kunnen we met degene die gereageerd hebben een keer gezamenlijk afspreken?
Lijkt mij leuk! Als jullie mij een pb sturen met telnummer wil ik wel een whatsappgroepje aanmaken :).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven