Gezocht: Goede vriendin, omg. Hellevoetsluis/Rotterdam e.o.

03-06-2019 10:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Dit voelt een beetje gek, maar beter toch een poging en geen succes, dan gewoon niet proberen.
Ik ben 30 jaar oud, docente en vrijgezel. Ik hou van gezelligheid, dagjes weg, lunchen/koffie doen, stappen, winkelen, eten en koken haha.
Ik wil sportief zijn, maar ben het niet...
Ik probeer erg in het positieve te staan, maar dat lukt niet altijd - zeuren is namelijk ook af en toe best lekker.

Goed, waarom dit berichtje... 5 jaar geleden is mijn beste vriendin overleden, het maatje waar ik echt alles mee deelde en altijd op kon bouwen.
Ik zoek gewoon weer zo'n vriendin, iemand waar je echt wat mee opbouwt en voor het vuur gaat en andersom.

Ik heb wel een vriendenkring, maar de band is met niemand 'zo sterk' dat ik alles deel of echt vaak contact heb en ik zoek toch wel echt 'die persoon'.
Wat ik zoek; iemand die stevig in haar schoenen staat, ook open staat voor regelmatige spontane afspraken, en eigenlijk iemand die ook die band mist.
Ik denk dat je dit vooral pas kan meten op het moment dat je elkaar leert kennen.

Ik hoop op een PB!
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
sorry, niet goed gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook eens op vriendinnenonline.nl
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriendin kun je niet met zo’n oproepje krijgen. Vriendschap moet groeien.

Ik denk ook dat je mensen ‘afschrikt’ door te zeggen dat je een goede vriendin zoekt, als ‘vervanging’ voor je vriendin die 5 jaar geleden is overleden.

Succes!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren